Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، جنبش مقاومت اسلامی حز‌ب‌الله لبنان در واکنش به اقدام اهانت‌آمیز روزنامه سعودی به مرجعیت دینی عراق در انتشار کاریکاتوری توهین آمیز از آیت‌الله سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان این کشور، بیانیه‌ای صادر و در آن این اقدام را محکوم کرد.

در بیانیه حزب‌الله آمده است: «ما به شدت تعرض و زبان‌درازی به مرجعیت دینی عراق و جایگاه بزرگ آن در دل‌های مسلمانان و باور‌های آن‌ها را محکوم می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

حزب الله لبنان در این بیانیه افزود: «مرجعیت دینی عراق عامل حفظ امنیت، وحدت ملی و ثبات سیاسی عراق است و فتوا‌های آیت‌الله سید علی سیستانی در مقابله با گروه تروریستی داعش نقش اساسی در آزادسازی عراق از چنگ این گروهک داشت.»

بیشتر بخوانید

واکنش عراقی‌ها به کاریکاتور توهین‌آمیز روزنامه سعودی از آیت‌الله سیستانی سران سیاسی عراق توهین روزنامه سعودی به آیت‌الله سیستانی را محکوم کردند

حزب‌الله لبنان اقدام روزنامه سعودی در اهانت به ساحت مرجعیت دینی عراق و حامیان این اقدام را خدمت به دشمنان امت اسلامی که در رأس آن، آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارد، دانست.

پیش از این نیز جنبش نُجَباء، توهین روزنامه سعودی به آیت‌الله سیستانی را محکوم و علت این خشم را تاثیرگذاری فتوای جهاد کفایی این مرجع دانست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حزب الله لبنان تحولات عراق مرجعیت دینی عراق آیت الله سیستانی روزنامه سعودی مرجعیت دینی عراق آیت الله سیستانی الله لبنان حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۹۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات برخورد عظیم بمب اسرائیل به ساختمان حزب الله

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 14 جنگنده‌های رژیم اسرائیل به دو ساختمان در مناطق عیتا الشعب و بیضاء در جنوب لبنان حمله کردند و ادعا کردند این ساختمان‌ها مراکز نظامی حزب الله لبنان بوده است. لحظات این بمباران مهیب را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • محکومیت حمله اسرائیل به سفارت ایران در نشست بریکس
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • شهر ارواح، کریات شمونا
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • انتقاد از تعطیلی برخی مساجد در شهرهای کشور
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • لحظات برخورد عظیم بمب اسرائیل به ساختمان حزب الله
  • نوسازی مرجعیت
  • امروز مؤسسات بسیاری با فکر اندیشمندان دینی تأسیس شده‌ است