Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: در ۳ ماه نخست امسال در عملیات‌های مأموران دریابانی استان بوشهر ضمن انهدام باندهای قاچاق کالا و سوخت محموله‌هایی به ارزش ۲۵ میلیارد ریال کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر،  سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران، مبارزه با کالای قاچاق را در اولویت برنامه‌های دریابانی دانست و اظهار داشت: در این راستا سواحل و دریا در استان بوشهر مورد رصد شبانه‌روزی نیروهای دریابانی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، حمایت از تولید داخلی و ایجاد رونق تولید را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: در راستای حمایت از تولید داخلی و  تحقق شعار رونق تولید، مبارزه با قاچاق کالا در اولویت برنامه دریابانی قرار گرفته است.

رضایی‌نژاد با قدردانی از تعامل خوبی که مرزنشینان استان بوشهر با فرماندهی مرزبانی استان برای تأمین نظم و امنیت و مبارزه با پدیده شوم قاچاق و قاچاق فروشی دارند افزود: با برنامه‌ریزی‌‌های صورت گرفته، امنیت خوبی در مرزهای دریایی خلیج نیلگون همیشه فارس برقرار شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر، از کشف 25.9 میلیارد ریال در آبهای استان بوشهر خبر داد و  گفت:در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا  در سه ماه نخست امسال با انجام عملیات‌های متعدد دریایی ده‌ها باند قاچاق کالا و فرآورده‌هایی نفتی متلاشی  و بیش از 25.9 میلیارد ریال  محموله قاچاق کشف شد.

سردار رضایی‌‌نژاد از کشف مواد سوختی، گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی، دارو و تجهیزات پزشکی، انواع لوازم برقی و خانگی، انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خبرداد و بیان کرد: دریابانان استان بوشهر در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر، در سه ماه نخست امسال بیش از 570 کیلوگرم مواد مخدر کشف و در این رابطه یک فروند شناور قاچاقچیان توقیف شد.

100 میلیارد تومان کالای قاچاق در سواحل استان بوشهر کشف شد260 میلیارد تومان کالای قاچاق توسط دریابانی استان بوشهر کشف شددریابانی استان بوشهر بیش از 94 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کرد

وی با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال 15 فروند شناور قاچاقچیان در آبهای استان بوشهر توقیف شد گفت: در این مدت 6 دستگاه وسیله نقلیه توقیف و 13 نفر قاچاقچی کالا نیز دستگیر و تحویل مقام قضایی استان بوشهر شدند.

انتهای پیام/190/ ز

R41363/P/S6,53/CT11 بیشتر بخوانید... خراسان جنوبی| ۱۱.۲ میلیارد تومان کالای قاچاق در ۳ ماهه نخست امسال کشف شده است انهدام باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر در سراوان/ بیش از دو تن مواد مخدر کشف شد چند‌ محموله بزرگ قاچاق سوخت در استان کرمان توسط عوامل انتظامی و نظامی کشف شد‌

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه نخست امسال میلیارد ریال کالای قاچاق استان بوشهر قاچاق کالا مواد مخدر کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۹۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد

مرضیه یونسی گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان فامنین به پرونده قاچاق کالا شامل چهار هزار و ۸۰۰ عدد دستمال جادویی و ۵۲۸ ست دستمال آشپزخانه به ارزش یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متهم را معادل ارزش کالا به پرداخت یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت ۲میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد