Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@03:59:52 GMT

یوونتوس4-1 تورینو؛ فتح دربی با طعم کاشته رونالدو

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۹۷۵۸

یوونتوس4-1 تورینو؛ فتح دربی با طعم کاشته رونالدو

یوونتوس موفق شد در یک بازی پرگل با نتیجه 4-1 تورینو را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس صدرنشین امشب در چهارچوب رقابت های هفته سی ام سری آ به مصاف تیم همشهری یعنی تورینو رفت که در نهایت این بازی با نتیجه 4-1 به سود یوونتوس خاتمه یافت.

 

تنها دو دقیقه از زمان بازی بیشتر نگذشته بود که یوونتوس موفق شد به گل اول دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پائولو دیبالا روی یک حرکت انفرادی و فوق العاده با ضربه ای دقیق دروازه تورینو را باز کرد.

 

 

 

 

بعد از گل اول بیانکونری بازی تا حدودی به تعادل کشیده شد اما باز هم این یوونتوس بود که در دقیقه 29 به گل دوم دست یافت. کوادرادو روی پاس کریستیانو رونالدو موفق به گلزنی شد.

 

در حالی که بازی به دقایق پایانی خود در نیمه اول نزدیک می شد، تورینو روی خطای هند مدافع هلندی یووه یعنی ماتیاس دی لیخت در درون محوطه جریمه، به ضربه پنالتی دست یافت که در نهایت آندره آ بلوتی موفق به گلزنی شد تا دو تیم با نتیجه 2-1 راهی رختکن شوند.

 

 

 

 

تورینو نیمه دوم را نسبتاً بهتر آغاز کرد و توانست چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه یوونتوس ایجاد کنند اما در امر گلزنی ناکام بود.

 

یووه با چند تعویض و ورود داگلاس کاستا زمین مسابقه وضعیت بهتری پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 61 به گل سوم دست یافت. کریستیانو رونالدو روی یک ضربه ایستگاهی و با شوتی فوق‌العاده و مهار نشدنی دروازه تورینو را برای سومین بار گشود.

 

 

 

 

در حالی که مسابقه به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد یوونتوس موفق شد به گل چهارم خود در بازی امشب دست پیدا کند. روی ارسال داگلاس کاستا به دهانه دروازه، بازیکن تورینو به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بازی 4-1 شود.

 

در ادامه اتفاق خاصی در مسابقه رخ نداد و بازی با همان نتیجه 4-1 خاتمه یافت تا یوونتوس همچنان با قدرت در صدر جدول رقابت های قرار گرفته باشد.

یوونتوس کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۹۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برگشت آرسنال و چلسی با یک اتفاق تاریخی همراه بود. شاگردان میکل آرتتا موفق شدند با پیروزی ۵-۰ هم در کورس قهرمانی بمانند و هم نتیجه‌ای تاریخی را خلق کنند.

بازی در همان ابتدا با گلزنی آرسنال آغاز شد. در دقیقه ۴ لئاندرو تروسارد با پاس رایس در سمت چپ محوطه به توپ رسید و موفق شد با شوتی حساب‌شده بازی را ۱-۰ کند.

در ادامه کمی شرایط آبی‌ها بهتر شد و آنها بازی را در دست گرفتند. با این حال در خلق موقعیت مشکل داشتند و اولین موقعیت‌شان در دقیقه ۱۸ خلق شد. جایی که ضربه سر دیساسی با اختلاف نه‌چندان کم به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۵ ضربه جکسون به پای گابریل برخورد کرد و به شکل خطرناکی به تیر دروازه خورد و به بیرون رفت.

لحظاتی بعد هاورتز در مقابل دروازه چلسی به توپ رسید اما ضربه‌اش را پتروویچ با یک سیو زیبا دفع کرد.

در ادامه هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا نیمه اول با همان گل دقایق ابتدایی به پایان برسد.

در ابتدای نیمه دوم باز هم آرسنال بود که به گل رسید. در دقیقه ۵۲ ضربه رایس با برخورد به مدافعان منحرف شد و در نزدیکی دروازه به وایت رسید تا او هم گل دوم را به ثمر برساند.

پنج دقیقه بعد با پاس زیبای اودگارد از میانه میدان هاورتز در موقعیت عالی‌ای قرار گرفت. او در مصاف با کوکوریا و پتروویچ پیروز بود و موفق شد دروازه را برای بار سوم فرو بریزد.

در دقیقه ۶۱ جکسون با رایا تک به تک شد اما ضربه‌اش به تور کنار دروازه برخورد کرد.

چهار دقیقه بعد یک بار دیگر هاورتز به گل رسید. او با پاس ساکا در مقابل دروازه صاحب توپ شد و به راحتی توانست گل چهارم را بزند.

در دقیقه ۷۰ روی حرکت تیمی بازیکنان آرسنال بن وایت در سمت راست محوطه جریمه با ضربه‌ای روی پا به شکلی زیبا توپ را از روی سر پتروویچ وارد دروازه آبی‌ها کرد.

در ۲۰ دقیقه پایانی آرسنال بازی را در اختیار داشت و چند حمله نصفه و نیمه دیگر هم خلق کرد اما موفق به گلزنی نشد تا بازی با همان پنج گل به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • جملات عجیب رونالدو قبل از زدن کاشته (فیلم)
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا