Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: بین فرد آموزش دیده امداد و نجات و فرد آموزش‌ ندیده تفاوت وجود دارد زیرا فرد آموزش دیده هم‌ به خود هم خانواده و دیگران‌ آموزش می دهد در حالی که فرد آموزش ندیده در حوادث تنها راه را فرار انتخاب‌ می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، رضا فلاح، عصر شنبه(۱۴ تیر) در آئین‌ گشایش نمایشگاه نخستین نمایشگاه و نشست‌ های تخصصی مدیریت‌ بحران‌، پدافند غیر عامل و امداد و نجات بیان کرد: امروز جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ در بیش‌ از ۱۸۹‌ کشور در حوزه‌ های مختلف آموزش‌ های همگانی، درمان، جوانان و داوطلبان فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


مدیر عامل جمعیت‌ هلال احمر استان‌ کرمان با اشاره به اینکه فعالیت‌ اصلی این‌ نهاد امداد و نجات، نجات جان انسان و اقدامات‌ بشردوستانه در هر چایی‌ از دنیا است که بدون نگاه سیاسی در حال‌ خدمت‌ است؛ تصریح کرد: امداد و نجات ابعاد مختلفی دارد که در هلال‌ احمر در حال پیگیری‌ است.

 

 

وی ادامه داد: امروز بین فرد آموزش دیده امداد و نجات و فرد آموزش‌ ندیده تفاوت وجود دارد زیرا فرد آموزش دیده هم‌ به خود هم به خانواده و دیگران‌ آموزش می دهد که در زمان‌ بروز حوادث چه واکنشی انجام‌ دهند تا کمترین‌ آسیبی را ببینند در حالی که فرد آموزش ندیده در حوادث تنها راه را فرار انتخاب‌ می کند.

 


فلاح خاطرنشان کرد: آمادگی بُعد دیگر در جمعیت هلال احمر است که این‌ آمادگی همراه با آموزش‌ های تخصصی‌ برای امدادگران اجرا می شود؛ بیش از ۳۰‌ هزار داوطلب همه حادثه‌ ها را پوشش می دهند و در خط مقدم پوشش حوادث هستند.

 


وی گفت: رهبر معظم‌ انقلاب اسلامی فرمودند فرق‌ هلال احمر با دیگر سازمان‌ ها و مؤسسات‌ کمک رسان مربوط به فوریت‌ ها است و همیشه حالت‌ آماده باش دارند تا مؤثر و کارگشا باشند لذا این‌ حالت‌ باید حفظ شود.

 


فلاح خاطرنشان‌ کرد: امدادگران در هر زمانی‌ از شب و روز، کوه و دشت، جاده، سیل، زلزله و غیره‌ به سرعت خود را برای امداد و نجات جان بشر می رسانند و زمانی لبخند را بر لب می نشانند که جان کسی را نجات دهند و زمانی‌ غصه دار می شوند که تکه های پاره پاره بدن‌ افراد را در حوادث بر دوش بگیرند.

 

 


وی از شرکت‌ های مس و گل گهر و گهر زمین تشکر و قدردانی کرد که همواره پشتیبان نیروهای امدادی بوده و هستند و ادامه داد: در حوادثی که امدادگران در سیل‌ های خوزستان، آق قلا، حوادث کرمانشاه و کرمان حضور داشتند با کمک‌ های این‌ بنگاه‌ های اقتصادی بوده است.

 

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: فلاح امداد و نجات آموزش فرد آموزش دیده امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۹۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!

دریافت 18 MB کد خبر 847154 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم نوزاد هلال احمر خفگی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر