Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنابر این گزارش در راستای اجرای مرحله دوم رزمایش همدلی و کمک به آسیب‌دیدگان کرونا توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و نیروهای مرزبانی استان خراسان جنوبی ۱۰ تن گوشت مرغ در قالب ۲ هزار و ۵۰۰ بسته پروتئینی در مناطق محروم مرزی استان توزیع شد.

فرمانده مرزبانی استان خراسان جنوبی روز شنبه در دیدار مدیرکل استانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ضمن قدردانی از اقدامات ستاد درخصوص حمایت از مناطق محروم گفت: حضور مرزنشینان و عشایر در مناطق مرزی باعث تقویت امنیت مرزها و قوت قلب مرزبانان است و مرزبانی نیروی انتظامی این آمادگی را دارد که در خدمت‌رسانی به مرزنشینان با ستاد اجرایی فرمان امام همکاری‌های بیشتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار علی اصغر مسروری افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خدمات زیادی در راستای اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی در مناطق مرزی و عشایری استان انجام داده و در ۲ سال اخیر شاهد مهاجرت معکوس در برخی مناطق بودیم، حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا هم باعث قوت قلب مردم مناطق کم‌برخوردار شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: از سال ۸۸ که دفتر ستاد اجرایی رسما در استان راه‌اندازی شده، بیش از ۸۰۰ ملیارد تومان درخصوص اشتغال روستایی، ساخت مساجد و مدارس، ساخت خانه‌های بهداشت و امور خدمات بهداشتی، آبرسانی به روستاهای فاقد آب سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

سید مجتبی موسوی افزود: ارائه تسهیلات تا سقف ۴۰ میلیون تومان به روستائیان در دستور کار بوده و اولویت با عشایر و مرزنشینان است.

برچسب‌ها ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی محرومیت مرزبانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره خراسان جنوبی محرومیت مرزبانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره خراسان جنوبی محرومیت مرزبانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی

عادل اربابی مدیر روابط عمومی هلال‌احمر استان خراسان جنوبی با بیان اینکه امدادرسانی به شهرستان‌های گرفتار در سیلاب به طور مستمر در حال انجام است، گفت: به دنبال تشدید بارندگی در تمامی سطح استان، برخی از منازل در روستاهای استان دچار آبگرفتگی و خسارات سیلاب شدند که نیروهای امدادی هلال‌احمر به این روستاها اعزام شدند و عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

دریافت 36 MB

تصویربردار: سپیده قلندری / تدوینگر: یزدان قربانی 

دیگر خبرها

  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است