Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو روز پیش سیروس گرجستانی بازیگر باسابقه و محبوب سینما و تلویزیون ایران بر اثر سکته قلبی در سن ۷۶ سالگی در گذشت و تعداد زیادی از هنرمندان و چهره‌های کشور ضایعه فوت او را تسلیت گفتند.

پیکر گرجستانی امروز پس از تشییع با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در خانه ابدی‌اش در قطعه هنرمندان بهشت زهرا آرام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رامبد جوان بازیگر، مجری و کارگردان سینمای ایران با انتشار ویدئویی از پشت صحنه جالب فیلم «قانون مورفی» با بازی سیروس گرجستانی، فوت او را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید

بدرقه سیروس گرجستانی به خانه ابدی/ هنرمندان با بازیگر طناز تلویزیون وداع کردند + فیلم و تصاویر واکنش چهره‌ها به فوت سیروس گرجستانی

در ادامه متن و پست منتشر شده توسط جوان را مشاهده می‌کنید:

" سیروس عزیز هنوز کلی کار‌های نکرده داشتی.
تو قدر بازیگری و لذت بردن از دنیای نمایش رو می‌دونستی.
روحت شاد.
علی بیات عزیز این ویدیوی پشت صحنه رو برام فرستاد دلم نیومد شما هم نبینین "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیروس گرجستانی هنرمندان در فضای مجازی بازیگر سینما و تلویزیون بازیگر معروف بازیگران ایرانی سیروس گرجستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۰۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی

ستاره گرجستانی ناپولی تمایل دارد برای بارسلونا بازی کند، تیمی که دقیقا در پست او به دنبال جذب بازیکن است. 

طرفداری | با توجه به علاقه بارسلونا به خویچا کواراتسخلیا، کار ناپولی برای تمدید قرارداد ستاره گرجستانی سخت شده است. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، مدیر برنامه های کواراتسخلیا فردا با رئیس باشگاه ناپولی، اورلیو دی لورنتیس، برای بحث در مورد قرارداد جدید این وینگر دیدار خواهد کرد.

با توجه به وضعیت فعلی قرارداد، مدیر برنامه بازیکن احتمالا از گزینه های پیش روی این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی هم صحبت کرند. به نظر می رسد ناپولی برای قرارداد جدید دستمزد 4 میلیون یورو در سال پیشنهاد دهد، اما خواسته فعلی بازیکن 5 میلیون یورو است.

در همین حال، احتمال حضور بارسلونا برای جذب این بازیکن گرجستانی افزایش یافته است. گفته می شود ژاوی بسیار به این بازیکن علاقه مند است و آینده کواراتسخلیا در ناپولی هرگز به این اندازه نامشخص نبوده است. تا به حال در مورد قرارداد جدید این بازیکن صحبت های زیادی شده، اما به نظر می رسد تاکنون هیچ پیشرفتی حاصل نشده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم
  • شترسواری گلاره عباسی بازیگر در جنوب ایران (عکس)