Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@22:32:34 GMT

تشریح آخرین وضعیت مصدومین حادثه پتروشیمی کارون

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۰۱۱۳

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، سید امید شهیدی نیا در خصوص حادثه امروزِ پتروشیمی کارون، گفت: مقارن ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز (شنبه ۱۴ تیر ماه ۱۳۹۹) در پتروشیمی کارون، در حین عملیات تخلیه کلر از مخزن ایزوتانک، فلکسیبل جوینت این مخزن دچار پارگی شده و باعث انتشار گاز کلر به بیرون می‌شود.

شهیدی نیا، افزود: پس از این حادثه، بلافاصله اقدامات اولیه برای بستن ولو و قطع کلر انجام شد، اما در این فاصله، به جهت فشار کلری که در مسیر بوده، تعداد ۷۰ نفر از همکاران ما، گاز کلر را استنشاق می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطر نشان کرد: از طریق فراخوان تیم‌های عملیاتی و امدادی، تمامی مصدومین به سرعت به درمانگاه‌های منطقه منتقل شدند که خوشبختانه تمامی مصدومین در شرایط مطلوب هستند و با مداوای سرپایی وضعیت پایداری پیدا کردند.

شهیدی نیا گفت: یکساعت پس از بروز حادثه، اکثر مصدومین مرخص شده و تعداد اندکی از آن‌ها به جهت نیاز به اکسیژن درمانی و ادامه مراقبت، به بیمارستان بندر ماهشهر منتقل شدند که در حال مرخص شدند.

وی تاکید کرد: علت حادثه در دست بررسی است و بزودی پس از بررسی‌های فنی، گزارش آن تهیه و برای پیشگیری از حوادث مشابه اقدامات لازم صورت می‌پذیرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیروس گرجستانی قانون سزار سایت غنی سازی نطنز ادوار فیلیپ احمد متوسلیان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی حادثه پتروشیمی کارون خوزستان نشت گاز سیروس گرجستانی قانون سزار سایت غنی سازی نطنز ادوار فیلیپ احمد متوسلیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه امنیت دریایی در خلیج عدن


به گزارش تابناک به نقل از الجزیره، سازمان تجارت دریایی انگلیس در حساب کاربری ایکس اعلام کرد که گزارشی درباره وقوع حادثه امنیتی در فاصله  مایل دریایی در جنوب غرب عدن دریافت کرده است.

این سازمان به کشتی های تجاری توصیه کرده است که در تحرکات خود جانب احتیاط را رعایت کرده و هر نوع حادثه مشکوک را گزارش دهند

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • وقوع حادثه امنیت دریایی در خلیج عدن
  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
  • زهره حمیدی وضعیت بیماری‌اش را تشریح کرد؛ بعد از بیماری یک انسان جدیدتر شدم
  • کاهش ۳۳ میلیون متر مکعبی حجم آب حوضه کارون بزرگ در لرستان
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • حادثه دریایی در جنوب غرب عدن
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان