Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اقوامی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طی سال جاری یک هزار و ۲۱۱ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در سه ماهه امسال تشکیل شده است افزود: از این تعداد یک هزار و ۱۹۳ فقره پرونده در شعب تعزیرات حکومتی رسیدگی و مختومه شده است.

وی ادامه داد: صاحبان این پرونده‌های تخلف به پرداخت ۲۸۵ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شده‌اند و بیشترین پرونده‌های وارد در این زمینه قاچاق احشام، سیگار، البسه و سوخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقوامی عدم درج قیمت و گران فروشی را بیشترین تخلفات گزارش شده به شعب تعزیرات حکومتی استان در سه ماهه اول سال جاری برشمرد و گفت: امسال بازرسی‌های مشترک با سازمان صنعت، معدن و تجارت در زمینه تخلفات صنفی افزایش یافته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با بیان اینکه در سه ماهه امسال ۸۳۵ پرونده در زمینه تخلف گران فروشی در استان تشکیل یافته است، افزود: از این تعداد ۸۳۳ فقره مورد رسیدگی قرار گرفته و مختومه شده است.

اقوامی عدم درج قیمت با ۶۶۱ فقره، تقلب در عرضه کالا با ۲۳۳ فقره، کم فروشی ۴۹۲ فقره، عدم صدور فاکتور فروش ۱۲۸ فقره، عدم ارائه فاکتور خرید به بازرسان ۹۲ فقره را بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات حکومتی استان در سه ماهه امسال عنوان کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به وظایف محوله به ضابطین سازمان تعزیرات حکومتی از ابتدای سال جاری بیشترین تخلفات گزارش شده عبارتند از قاچاق کالا و ارز ۷۹۱ فقره، گران فروشی با ۵۰۱ فقره، عدم درج قیمت با ۴۳۴ فقره است.

کد خبر 4965894

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق تعزیرات حکومتی ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان دهه کرامت شهرکرد ایلام بیرجند استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مواد مخدر ستاد مقابله با کرونا تعزیرات حکومتی سه ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳ میلیارد تومانی قاچاق سوخت، برای مدیرعامل واحد تولید فرآورده‌های نفتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: پرونده قاچاق ۱۱۰ هزار و ۵۳۶ کیلوگرم نفت سفید یارانه‌ای در قالب هیدروکربن سبک به ارزش حدود ۸۰۰ میلیون تومان برای یک شرکت تولید فرآورده‌های نفتی در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.


محدثی نژاد افزود: شعبه با بررسی محتوای پرونده و اسناد گمرکی، مدیرعامل شرکت را به پرداخت ۳ میلیارد تومان محکوم کرد.


وی گفت: پرونده این تخلف با گزارش مأموران گمرک خراسان جنوبی پیرامون قاچاق نفت سفید در پوشش هیدروکربن سبک، برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

دیگر خبرها

  • ۹۶۱ پرونده تخلفات اصناف در شاهرود تشکیل شد
  • قاچاقچی دارو نقره داغ شد
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی متهم پرونده داروی قاچاق
  • تشکیل ۲۵ پرونده تخلف برای فروشگاه های لوازم یدکی خودرو در خوزستان+فیلم
  • گازوئیل قاچاق زیر بار آهک
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی قاچاق سوخت، برای مدیرعامل واحد تولید فرآورده‌های نفتی
  • جریمه ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم یدکی خودرو!
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند