Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@00:47:54 GMT

هزینه انتقال آب عشایر رایگان شد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۰۳۳۱

هزینه انتقال آب عشایر رایگان شد

محمدی مدیرکل امور عشایر استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ گفت : امسال ۲۸ میلیارد تومان بودجه در اختیار است و ۱۲۰ پروژه در دست اجرا و بهره برداری است که جز بی نظیرترین سال‌ها در جهش تولید است.

او گفت: امسال سراسر استان با ۳۰ دستگاه و اعتبار ۲.۵ میلیارد آب رسانی می‌شود که طبق آخرین سرشماری ۸۰ هزار عشایر در قالب ۱۴ ایل و ۱۴ هزار خانوار جمعیت ۴ درصدی استان را تشکیل می‌دهند که ۳۰ درصد محصولات استان را تهیه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی افزود: تسهیلات ارزان قیمت پرواربندی دام خرید علوفه پرورش گیاهان دارویی در اختیار عشایر قرار می‌گیرد و گستره فعالیت اداره کل به آب رسانی سوخت رسانی آرد رسانی احداث راه تعمیر راه پل و ابنیه و قنوات و خطوط لوله آب شامل می‌شود

او افزود: یکی از بهترین کار‌های امور عشایر رایگان کردن آب عشایر است که قبلا هزینه انتقال آب سیار پرداخت می‌کردند، اما حالا این هزینه از محل اعتبار ارزش افزوده رایگان شده است.

محمدی ادامه داد: تفاهم نامه ایجاد حل اختلاف عشایر استان کرمانشاه با امور عشایر و دادگستری استان انجام شده است.
او افزود: در سطح استان و خارج استان در فصول قشلاق زمستان در مناطق گرمسیری و مناطقی از ایلام و خوزستان به عشایر خدمت رسانی می‌کنیم.

محمدی گفت: ۱۰ دستگاه مدرسه سیار عشایری در مناطق عشایری و با توجه به تغییر جابجایی و خدمات فرهنگی و آموزش با همکاری سازمان‌ها و ارگان‌های زیرربط به عشایر داده می‌شود.

او گفت: هماهنگی مربوط به امور عشایر و صدور کارت تردد و پایش نفرات جدید و حذف نفرات قدیم توسط امور عشایر انجام می‌شود و واکسیناسیون دام‌ها با همکاری دامپزشکی است.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عشایر استان عشایر کرمانشاه تسهیلات بانکی دامداران امور عشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۰۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن

رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است، گفت : یکی از این طرح‌ها، زیر پوشش بیمه‌ای قرار دادن کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان توسط بیمه سلامت اجرا شده و خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه شده به این کودکان در تمام مراکز دولتی رایگان است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هیأت دولت تصویب و پایان سال گذشته به بیمه‌های پایه ابلاغ شد.

تحویلیان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه خدمات سرپایی و بستری برای این کودکان را در مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • تمدید فرصت ثبت نام بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • ۱۸۰۰ مادر دارای ۳ فرزند بوشهری در لیست بیمه رایگان
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه
  • کوچ بهاره بیش از ۱۱ هزار خانوار عشایری به مناطق ییلاقی لرستان
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی