Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@12:29:55 GMT

بوناچیچ: برد را به حریف هدیه دادیم

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۰۳۴۶

بوناچیچ: برد را به حریف هدیه دادیم

سرمربی ذوب‌آهن گفت: برد را به حریف هدیه دادیم چرا که موقعیت‌ها را به آن‌ها دادیم و مسیر پیکان را باز کردیم تا به سه امتیاز برسد.

به گزارش ایسنا، لوکا بوناچیچ پس از شکست سنگین تیمش مقابل پیکان اظهار کرد: واقعا هنوز نفهمیدم چه اتفاقی افتاد و با این نتیجه‌ای که رقم خورد دقیقا چه شد. ما با یک گل جلو افتادیم و کنترل بازی را تقریبا در دست داشتیم اما بعد از آن شروع به اشتباهات فردی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برد را به حریف هدیه دادیم چرا که موقعیت‌ها را ما به آن‌ها دادیم. مسیر پیکان را باز کردیم تا به سه امتیاز برسد.

او ادامه داد: من هفت روز است که در فولادشهر هستم و به تازگی رسیدم. هنوز در حال شناسایی بازیکنان هستم و به طور کامل همه را نمی‌شناسم. طبیعی است که این اتفاق دوباره تکرار نشود و باید این باخت‌ها قطع شود. البته قبل از این صحبت‌ها بازیکنانم باید احساس مسئولیت بیشتری کنند چرا که بازیکنان هستند که باید خودشان را نشان دهند.

سرمربی ذوب‌آهن اضافه کرد: گل اول‌، دوم و سوم روی اشتباه فردی به ثمر رسید. همه چیز دست به دست هم داد تا تیم ما افت کرد ولی باید جبران کنیم. هفت بازی مانده است که فینال هستند و باید به سراغ امتیازات باقی مانده برویم ولی من باور دارم که می‌توانیم از این حالت خارج شویم تا روزهای خوب ذوب‌آهن برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال ذوب آهن تيم فوتبال پيكان استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز بگو و بخند، فردا جنگ و جدل!

به گزارش "ورزش سه"، اعضای دو تیم پیکان و مس رفسنجان با یک پرواز راهی کرمان شدند تا برای بازی عصر فردا در جام حذفی اردو بزنند.

در حاشیه این پرواز، بازیکنان و مربیان دو تیم که سابقه همکاری با یکدیگر را داشتند، به استقبال هم رفتند. نکته جالب این دیدارها، پهن شدن بساط بگو و بخند رضا عنایتی و محمد رجب‌زاده مربیان پیکان با محرم نویدکیا و دستیارانش بود.

آنها امروز دیدار صمیمانه‌ای داشتند اما فردا باید تیم‌های خود را مهیای تقابل مهمی کنند، آن هم در دیداری که فقط یک برنده دارد.

دیگر خبرها

  • سه راهکار طلایی برای انس کودکان قرن جدید با امام زمان (عج)
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • آلیشا ؛ هدیه ای برای روز تولد زوندا (عکس)
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • غذا‌هایی که شکم تخت به شما هدیه می‌دهد
  • امروز بگو و بخند، فردا جنگ و جدل!
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • به راحتی وب گردی، گل را آنلاین خرید کنید