Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:02:26 GMT

سرمربی شاهین: چشم انتظار لغزش حریفان هستیم

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۰۴۲۲

سرمربی شاهین: چشم انتظار لغزش حریفان هستیم

مهرداد کریمیان در نشست خبری پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شاهین شهرداری بوشهر که در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران در ورزشگاه آزادی برگزار شد و یک بر صفر به سود سرخ‌پوشان پایتخت پایان یافت، اظهار داشت: نیمه نخست مسابقه را بسیار خوب شروع کردیم و توانستیم از لحاظ تاکتیکی به اهداف‌مان برسیم و پرسپولیس هم نتوانست در نیمه نخست موقعیت خاصی روی دروازه ما داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا زمانی که پرسپولیس ۱۰ نفره شد، بازیکنان ما وظایف خود را به خوبی انجام دادند اما در نیمه دوم به دلیل نداشتن تمرکز لازم، کم‌تجربگی و به طور طبیعی نداشتن کیفیت لازم برابر بازیکنان پرسپولیس، یک اشتباه ساده و مبتدیانه انجام دایدم و گل خوردیم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر اضافه کرد: پس از دریافت گل، تلاش کردیم بازی را کنترل کنیم و در صحنه‌هایی هم موفق بودیم ولی در نهایت نتیجه را واگذار کردیم.

کریمیان گفت: وقتی تیمی می‌بازد باید به دنبال ایرادات بود و امیدواریم بتوانیم طی هفته‌های آینده ایرادات را برطرف کنیم و دوباره به جدول برگردیم و در لیگ بمانیم.

وی درباره نظر خود در خصوص عملکرد تیم داوری نیز بیان کرد: به شخصه معتقدم عملکرد گروه داوری بسیار خوب بود و اگر هم در برخی صحنه‌ها اعتراضی داشتم، عذرخواهی می‌کنم.  

سرمربی جوان شاهین شهرداری بوشهر در پاسخ به سوالی درباره میزان امیدها برای بقای شاهین در لیگ برتر گفت: باید تمام تلاش خود را در هفته‌های آینده بکار ببندیم و دنبال لغزشی در تیم‌های نزدیک به خود باشیم تا دوباره به کورس رقابت برای ماندن در لیگ برگردیم و از قعر جدول جدا شویم.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال شاهین شهرداری بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال شاهین شهرداری بوشهر باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال شاهین شهرداری بوشهر شاهین شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در روز‌هایی که تیم‌های فوتبال ساحلی کشور مهیای حضوری پرقدرت در رقابت‌های فصل آینده می‌شوند تنها نماینده گیلان در این رقابت‌ها این روز‌ها شرایط مناسبی ندارد.
شاهین خزر رودسر پس از ۱۳ سال حضور مداوم در لیگ برتر و معرفی استعداد‌های زیاد این رشته مهیج به فوتبال ساحلی کشور، حالا مشکلات مالی این تیم را به انتهای خط رسانده و به مانعی برای ادامه فعالیتش شده و علیرغم پیگیری‌های متعدد مسولان این تیم، تاکنون نتیجه‌ای را در بر نداشته است.
باشگاهی که با حضور در رقابت‌های لیگ برتر و تورنمنت‌های خارجی افتخارات زیادی را هم برای کشور و استان کسب کرده و هواداران پرشور این تیم هم به شدت نگران هستند.

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا