Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس موفق شد با تک گل مهدی ترابی و در حالی که ده نفره شده بود، توانست از سد شاهین شهرداری بوشهر بگذرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب شنبه - ۱۴ تیرماه - پرسپولیس از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی به مصاف شاهین شهرداری بوشهر رفت و در حالی که از اواخر نیمه نخست با اخراج کمال کامیابی نیا ۱۰ نفره شده بود، توانست با تک گل مهدی ترابی حریف بوشهری خود را شکست دهد و ۳ امتیاز ارزشمند دیگر را به مجموع امتیازات خود افزود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های پرسپولیس و شاهین شهرداری بوشهر

ورزشگاه: آزادی

تماشاگر: بدون تماشاگر

گل‌ها: مهدی ترابی (دقیقه ۶۵- برای پرسپولیس) -

کارت زرد: میثم دورقی (دقیقه ۲۴) حسین مالکی (۴۱) سجاد مشکل پور (دقیقه ۴۲) سلطانی مهر (۸۷) از شاهین - مهدی ترابی (دقیقه ۴۷) از پرسپولیس

کارت قرمز: کمال کامیابی نیا (دقیقه ۴۹) از پرسپولیس

پرسپولیس تهران: ابوالفضل درویشوند، رزاق پور، بهروز نوروزی فرد، میثم دورقی (۸۵- سلمان بحرانی)، امیرحسین موسی زاده، حسین مالکی (۸۵- امین مشایخ)، میلاد صارمی (۶۶ - بهمن سالاری)، اسماعیل شریفات (۷۸- محمد سلطانی مهر)، حسن نجفی، سجاد مشکل پور، سجاد حیدری مقدم (۷۸- مصطفی احمدی)

سرمربی: یحیی گل محمدی

شاهین شهرداری بوشهر: ابوالفضل درویشوند، رزاق پور، بهروز نوروزی فرد، میثم دورقی، امیرحسین موسی زاده، حسین مالکی، میلاد صارمی، اسماعیل شریفات، حسن نجفی، سجاد مشکل پور، سجاد حیدری مقدم

سرمربی: مهرداد کریمیان

داور: وحید کاظمی

شرح بازی:

پرسپولیسی‌ها بازی را بهتر شروع کردند و توپ و میدان را در اختیار داشتند. با این حال هافبک‌های پرسپولیس در نبود رسن نتوانستند چندان بازی سازی کنند و همین امر باعث شد تا خطر چندان جدی روی دروازه شاهین ایجاد نشود. دقیقه ۴۳ بی دقتی کمال کامیابی نیا و تکل خطرناک او، کاظمی را مجاب کرد تا او را بی درنگ از زمین بازی اخراج کند.

نیمه دوم با وجود اینکه پرسپولیس ده نفره شد، شاگردان کریمیان میل چندانی به بازی تهاجمی نشان ندادند و سعی کردند تا با ۱ امتیاز تهران را ترک کنند. اما فرصت طلبی ترابی دقیقه ۶۵ کار دست‌شان داد و مهاجم پرسپولیس از تک اشتباه دفاع شاهین استفاده کرد و سه امتیاز با ارزش را به نام پرسپولیس زد. شاهین در ادامه جلو کشید ولی بازیکنانش دقت کافی را در ضربات نهایی نداشتند تا بازی به نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

شرح گل‌ها:

۰-۱ (دقیقه ۶۵- پرسپولیس) - دفع ناقص توپ در محوطه جریمه شاهین توسط کاپیتان این تیم توپ را جلوی پای مهدی ترابی قرار داد تا به سادگی دروازه شاهین را باز کند.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۶- ارسال احمد نورالهی با ضربه سر کنعانی همراه شد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۴- توپ بشار رسن به مدافعان شاهین خورد و تغییر مسیر داد اما درویشوند هوشیار بود و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۶۹- ضربه والی حسین مالکی در حالی که رادوشوویچ نتوانسته بود حرکتی بکند، با فاصله اندک از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۷۴- در حالی که علیپور برای سر زدن همزمان با مدافع شاهین بلند شد و تعادلش بهم خورد، کاظمی ابتدا خطای پنالتی تشخیص داد اما پس از مشورت با کمکش، نظر خود را عوض کرد.

دقیقه ۸۷- رادوشوویچ کرنر ارسالی شاهین را با یک دست دور کرد اما ضربه چکشی بازیکن شاهین فاصله کمی تا گشودن دروازه سرخ‌ها داشت.

اتفاق ویژه:

* ماکت هواداران پرسپولیس که از چند روز پیش توسط این باشگاه تهرانی تبلیغ شده بود تا هواداران بتوانند با پرداخت مبلغی آن را در ورزشگاه بگذارند، در سکوهای بازی‌های امشب قابل مشاهده بود.

بهترین بازیکن:

مهدی ترابی - ترابی توانست در شبی که هافبک‌های پرسپولیس عملکرد مطلوبی نداشتند، از تک اشتباه مدافعان شاهین نهایت استفاده را ببرد و گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

کد خبر 432037

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس هواداران پرسپولیس سرمربی تیم پرسپولیس شاهین شهرداری شاهین شهرداری بوشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شاهین شهرداری بوشهر حسین مالکی مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال نساجی و پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۵ و در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

ترکیب نساجی: لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرمهدی جان‌ملکی، سعید غلامعلی بیگی، فرزاد زامهران، منصور باقری، محمد عباس‌زاده، امیرحسین سام دلیری، امیر محمد هوشمند، سیدمحمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل کثیر

بازیکنان پرسپولیس خیلی زود و در اولین حمله خود موفق شدند دروازه نساجی را باز کنند. شاگردان «اوسمار ویه‌را» با پاسکاری های زیاد توپ را به وحید امیری رساندند و این بازیکن در بیرون محوطه جریمه توپ را به اوستون ارونوف پاس داد و این بازیکن در دقیقه ۵ با شوتی سرکش و روی اشتباه لوان پولی موفق شد گل اول بازی را برای پرسپولیس به ثمر برساند.

گل زود هنگام پرسپولیس توسط ارونوف

در دقیقه ۱۰ بازی و روی خط سروش رفیعی بر روی باقری، موعود بنیادی فر داور بازی هافبک پرسپولیس را با کارت زرد جریمه کرد.

فرصت سوزی ارونوف

در دقیقه ۱۳ و روی حرکت خوب عیسی آل کثیر در زمین نساجی، این بازیکن توپ را به محوطه جریمه نساجی کشاند و با یک پاس زیبا اوستون ارونوف را در موقعیتی تک به تک با لوان پولی قرارداد اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت تا وینگر ازبکستانی یک موقعیت ۱۰۰ درصدی گل را از دست دهد.

سام دلیری خالق اولین موقعیت خطرناک نساجی

بازیکنان نساجی پس از دریافت گل اول، هجومی تر بازی کردند و در دقیقه ۱۶ از سمت چپ موقعیتی را روی دروازه پرسپولیس تدارک دیدند که با ضربه سر امیرحسین سام دلیری همراه شد و توپ او به شکل خطرناکی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

بازیکنان پرسپولیس حملات زیادی را روی دروازه نساجی تدارک دیدند که در دقیقه ۲۱ بار دیگر ارونوف صاحب توپ شد و از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که لوان پولی در دو مرحله توپ این بازی را مهار کرد.

در دقیقه ۲۶ در نزدیکی محوطه جریمه نساجی در سمت چپ، ضربه آزاد برای پرسپولیس شکل گرفت و مهدی ترابی پشت توپ ایستاد و اقدام به شوت زنی کرد که توپ او به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

یک برزیلی ناجی دروازه نساجی شد

در دقیقه ۳۶ و روی حرکت زیبای مهدی ترابی از سمت راست، مسعود ریگی در موقعیتی تک به تک به لوان پولی قرار گرفت اما ضربه این بازیکن را دروازه بان برزیلی نساجی به خوبی مهار کرد تا مانع از باز شدن دروازه تیمش برای بار دوم شود. در دقیقه ۴۴ و در مصافی تک به تک با دروازه بان، عیسی آل کثیر نتوانست از موقعیت خوبی که برایش به وجود آمده بود استفاده کند و لوان پولی بار دیگر مانع از گلزنی پرسپولیس شد.

کد خبر 6098555

دیگر خبرها

  • مذاکره مهدی ترابی با باشگاه لیگ برتری؟
  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!