Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد، تیم استقلال به دلیل ابتلای بیش از ۲۵ درصد از بازیکنان و کادر این تیم به ویروس کرونا باید به قرنطینه برود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در پاسخ به این پرسش که چه تعداد از بازیکنان تیم‌های لیگ برتری فوتبال دچار بیماری کرونا شده‌اند، اظهار داشت: ما پروتکل داریم و براساس این پروتکل اگر 25 درصد از اعضای کادر فنی و بازیکنان یک تیم دچار بیماری کرونا شده باشند، آن تیم باید به قرنطینه برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کار با حساب و کتاب است و با تست‌های CPR صورت می‌گیرد.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اقدامات این فدراسیون و ستاد مبارزه با کرونا در ورزش برای مهار کرونا در واکنش به این سؤال که «تست بازیکنان تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان مثبت اعلام شده است، با این اوصاف تکلیف آنها چیست؟»، گفت: اتفاق خاصی نمی‌افتد. استقلالی‌ها 12 تست مثبت در کادر و بازیکنان داشته‌اند که با احتساب نتایج تست‌های قبلی تعداد افرادی که در این تیم به ویروس کرونا دچار شده‌اند، بیش از 25 درصد می‌شود. با این حساب تیم استقلال باید به قرنطینه برود که با همین رفتن به قرنطینه یک یا دو بازی تیم استقلال لغو می‌شود.

سعادتمند: جان بازیکنان و مربیان برای ما اهمیت دارد/ به هیچ‌وجه فردا به جم نمی‌رویمسعادتمند: برای صبح فردا بلیت گرفتیم و منتظر جواب قطعی تست‌ها هستیم/ چرا باید در منطقه قرمز بازی کنیم؟تماس‌های بی‌پاسخ آذری با مسئولان سازمان لیگ/ فولاد همچنان بلاتکلیف در شمال

 

وی با اعلام اینکه هنوز مدارک و تست‌های دو باشگاه استقلال و فولاد خوزستان در فدراسیون پزشکی ورزشی بررسی نشده است، تصریح: مدارک و تست‌های این دو باشگاه در روز یکشنبه بررسی خواهد شد.

خلیلیان از اعلام آمار دقیق برای فوتبالیست‌های مبتلا به ویروس کرونا خودداری کرد و گفت: یک باشگاه و دو باشگاه که نیستند. آمار در حال تغییر است. شاید نتیجه تست CPR مثبت کاذب باشد یا اینکه نتیجه تست سرولوژی درست نباشد.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در پایان اعلام کرد، کمیته ویژه پزشکی این فدراسیون و سازمان لیگ با بررسی تست‌های مثبت باشگاه‌هایی که بازیکنان مبتلا به ویروس کرونا دارند، در مورد آنها تصمیم‌گیری خواهند کرد.

انتهای پیام/

R1015145/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون پزشکی ورزشی بیشتر بخوانید... ستوده: استقلالی‌ها در بیمارستانی که سهامدارش هستم، تست کرونا ندادند/ افاضلی باید پاسخگوی تهمتش باشد رمضانی: اعتبارم را با یک دروغ زیر سؤال نمی‌برم/ من و فرهاد باید فردا بازی کنیم؟! نوروزی: گفته بودیم شرایط برای برگزاری مسابقات فراهم نیست/ سازمان لیگ باید پاسخگو باشد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون پزشکی ورزشی فدراسیون پزشکی ورزشی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی ویروس کرونا تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۰۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، در روزهای گذشته ویدیویی از هوادار استقلال در فضای مجازی منتشر شد که بازخورد زیادی داشت. در این ویدیو محمدجواد نصیرمقدم با دست فوتبال بازی می‌کرد.

او بعد از انتشار این ویدیو در گفت‌وگویی اعلام کرد به استقلال علاقه زیادی دارد و امیدوار است روزی در تمرین تیم محبوبش حاضر شود که امروز این اتفاق با دعوت جواد نکونام سرمربی استقلال رخ داد.

محمدجواد علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار عزیز هدیه داد و تصویری هم به یادگار، با یکدیگر ثبت کردند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898851

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند