Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@19:49:22 GMT

کپی غیر بهداشتی از بوندسلیگا و لالیگا

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۰۹۷۹

کپی غیر بهداشتی از بوندسلیگا و لالیگا

 عدم تصمیم گیری قاطع از ســوی مدیران ارشد ورزش کشور، فوتبال ایــران را با بحرانی بزرگ مواجه ســاخت به شــکلی که حالا همه در تلاش هســتند راه حلی پیدا کنند تا مانع گســترش و شیوع ویروس منحوس کرونا شوند.

سینا حسینی

 عدم تصمیم گیری قاطع از ســوی مدیران ارشد ورزش کشور، فوتبال ایــران را با بحرانی بزرگ مواجه ســاخت به شــکلی که حالا همه در تلاش هســتند راه حلی پیدا کنند تا مانع گســترش و شیوع ویروس منحوس کرونا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حالا خبرهای ضــد و نقیض فراوانی در ارتباط با ابتلای بازیکنان فوتبال ایران در رسانه‌های خبری منتشر می‌شود، در حالی که متولیان برگزاری مســابقات لیگ برتر با ژســت‌های منحصر به فرد مدعی بودند تمامی پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت بازیکنان، مربیان و عوامل اجرایی مسابقات رعایت می‌شود تا مشکلی رخ ندهد اما حالا پس از گذشت نزدیک به دو هفته از شروع مسابقات بیش از ۱۵ تا ۲۰ نفر به این ویروس مبتلا شده اند و بعید نیســت ظرف روزهای آینده مبتلایان به این ویروس در حوزه فوتبال بیشتر شود.

 مدیران سطحی‌نگر فوتبال ایران بر این باور بودند که می‌توانند نظیر بوندسلیگا، لالیگا و کالچو ویروس را کنترل کنند و در فضایی ایزوله مسابقات را برگزار کنند اما خبر نداشتند فاصله حرف تا عمل در لیگ ایران فرسنگ‌ها با آنچه در اروپا رخ میدهد اختلاف دارد.

 هنر مدیران فوتبال ایران در بخش مدیریت بیشــتر به سمت کپی کاری رفته است تا عمل به قوانین. آنها همانطور که چندی پیش برای فریب فیفا اقدام به کپی کاری اساسنامه فدراسیون کویت کردند در این برهه نیز با کپی برداری از پروتکل‌های بهداشتی بین‌المللی مدعی شدند همه چیز تحت کنترل است اما با گذشت پانزده روز از شروع مسابقات کاشف به عمل آمد که نه تنها شرایط تحت کنترل نیست بلکه همه چیز از دست فدراسیون فوتبال خارج شده است!

 برگزاری مسابقات لیگ برتر در برهه کنونی نشان داد مدیریت در فوتبال ایران یک نمایش آماتور از فوتبال حرفه ای است، اتفاقی که پیش از این منتقدان به آن اشاره داشتند اما هر بار مدیران فدراسیون زیر ستاره‌های حلبی فدراسیون پنهان شدند تا کسی متوجه ضعف‌های تمام نشدنی آنها نشود.

 اتفاق جالب اینجاست که این مدیریت خود را در سطوح بین‌المللی می‌بیند و معتقد است شایسته میزبانی بزرگ بین المللی و رویدادهایی چون جام ملت‌های آســیا و بازیهای جام جهانی است! در حالی که در واقعیــت امکان مدیریت یک مجموعه کوچک با چند پرســنل مبتدی را هم ندارند! و تأمل برانگیز اینجاســت این جماعت به شــدت به دنبال تمدید حضور در فوتبال ایران هستند تا بتوانند همچنان روی کرسی‌های تصمیم‌گیری فوتبال باقی بمانند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند

استاندار کرمان با تحسین اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان در راه‌اندازی پویش «شهردار شو» با حضور دهه هشتادی‌ها گفت: انقلاب اسلامی از روز اول تکیه اصلی‌اش بر نسل جوان و نوجوان بود و این اقدام کار بسیار بزرگ و منحصربفرد و فراموش شده‌ای بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمدمهدی فداکار امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان با تحسین اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان در راه‌اندازی پویش شهردار شو با حضور دهه هشتادی‌ها، اظهار کرد: انقلاب اسلامی از روز اول تکیه اصلی‌اش بر نسل جوان و نوجوان بود و این اقدام کار بسیار بزرگ و منحصربفرد و فراموش شده‌ای بود.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی به عنوان اولین بحران کشور بعد از انقلاب که به قول شهید سلیمانی بهترین فرصت‌ها در آن فراهم شد، عمده رزمندگان همین نسل جوان بودند و افزود: مردم توقعات متعدد دارند شاید یک شهردار نتواند پاسخگوی همه انتظارات باشد، اما وقتی جمع زیادی مشارکت می‌کنند پاسخگویی بهتر می‌شود و پیامد تصمیماتشان را هم می‌پذیرند.

استاندار کرمان خطاب به دهه هشتادی‌ها حاضر آن‌ها را مدیران فردای جامعه دانست که شهامت به خرج دادند و مسئولیت شهردار محله را پذیرفتند و گفت: راه‌اندازی این پویش با محوریت مسجد اتفاق خوشایندی بود که موجب تقویت رابطه مسجد با نوجوانان و جوانان شد.

در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان که با حضور دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، استاندار کرمان در تالار خیام دانشگاه حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد، گروه سرود پسران سلیمانی به سرپرستی بلال حسنی به اجرای برنامه پرداختند و از رئیس و اعضای شورای شهر رفسنجان نیز به مناسبت روز ملی شوراها تقدیر شد.

مجید کهنوجی شهردار رفسنجان در این مراسم با تشکر از شورای شهر مردمی گفت: اگر شهرداری موفقیتی دارد، به خاطر نیت الهی و حمایت شورا از شهردار و شهرداری است.

کد خبر 748901

دیگر خبرها

  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال