Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار زاهدان گفت: ساماندهی هدایت آبهای سطحی، بهسازی معابر، ارتقای کمی و کیفی فضای سبز و نوسازی بافتهای فرسوده با تخصیص اعتباری به مبلغ یکصد میلیارد تومان در دست اجراست که تا کنون در این راستا پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به دنبال ثبت سوژه مهار آبهار سطحی در زاهدان و بهره‌برداری از آن را پیگیری کنید در سامانه فارس من، خبرنگار فارس موضوع را از مسؤول مربوطه پیگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار زاهدان در این زمینه گفت: برنامه های مد نظر شهرداری جهت اجرا درحاشیه ی شهر در قالب یک پکیج شامل ساماندهی هدایت آبهای سطحی، بهسازی معابر، ارتقای کمی و کیفی فضای سبز و نوسازی بافتهای فرسوده با تخصیص اعتباری به مبلغ یکصد میلیارد تومان در دست اجراست که تا کنون در این راستا پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است.

عبدالقادر پربار از اجرای گسترده پروژه های شهرداری در مناطق حاشیه ای و کمتر برخوردار شهر خبر داد و افزود: با توجه به ورود دولت در حل مسائل حاشیه شهر، اجرای طرح های مرتبط با آن قوت بیشتری گرفته است.

وی بیان کرد: شهرداری زاهدان طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و از ابتدای سال جاری اجرای حدود ۲۳۰ پروژه ی کوچک و بزرگ را در این مناطق در دستور کار خود قرار داده که امیدواریم در موعد مقرر به اتمام برسند.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: شهردار زاهدان پربار مهار آبهای سطحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث باغ بانوان بوستان «کرامت» جزو اولویت‌های شهرداری باشد

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: تکمیل و بهره‌برداری از بوستان ۷۳ هکتاری کرامت و به ویژه باغ بانوان این بوستان باید جزو اولویت‌های شهرداری قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، فاطمه سلیمی _امروز هجدهم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از بوستان ۷۳ هکتاری «کرامت»، با بیان اینکه در این پروژه، باغ‌های مختلفی تعریف و طراحی شده است، اظهار کرد: از جمله این باغ‌ها، باغ بانوان بوستان کرامت است.

وی گفت: براساس برنامه‌ریزی و برآورد صورت گرفته، تاکید جدی ما بر این بوده است که اولین باغ بوستان ۷۳ هکتاری کرامت، باغ بانوان باشد.

سلیمی افزود: شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره، از ابتدای فعالیت خود تاکنون، توجه جدی به توسعه زیرساخت‌های تفریحی، ورزشی و فضای سبز ویژه بانوان داشتند و با همین نگاه، سایت‌های ویژه بانوان در بوستان‌های متعددی از سطح شهر ایجاد شده است.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: اتمام و بهره‌برداری از باغ بانوان بوستان کرامت، همت جهادی را در شهرداری می‌طلبد و شهردار و معاونان شهردار باید بیش از پیش پای کار تکمیل پروژه باشند تا شاهد پیشرفت و ساخت آن باشیم.

سلیمی گفت: طراحی‌های خوبی در بوستان کرامت صورت گرفته و پیمانکار هم مستقر شده و درحال اجرای پروژه است، بهره‌برداری از این پروژه باید در اولویت شهرداری قرار گیرد.

کد خبر 751495

دیگر خبرها

  • احداث باغ بانوان بوستان «کرامت» جزو اولویت‌های شهرداری باشد
  • اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد
  • اجرای ۱۰۷ میلیاردی پروژه دفع آب‌های سطحی در بافت تاریخی یزد
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • بیش از دو میلیارد یورو خرید خارجی در شهرداری/ مافیای خودرو نداریم
  • روان آب‌ها شهر یزد به درون قنوات هدایت نمی‌شود
  • روان آب‌ها به درون قنوات هدایت نمی‌شوند
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • حوضه خلیج فارس یکی از آلوده‌ترین پهنه‌های آبی در جهان است/ اولویت دیپلماسی زیست‌محیطی خلیج فارس
  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع آوری آب های سطحی