Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیما شاهرخ‌شاهی با ابراز تأسف از درگذشت سیروس گرجستانی گفت: سیروس گرجستانی همیشه با انرژی مثبت سر صحنه حاضر می‌شد و حضورش حال همه را خوب می‌کرد و به همه انرژی می‌داد.

نیما شاهرخ‌شاهی، بازیگر سینما و تلویزیون، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: امروز همه کسانی که با سیروس گرجستانی کار کرده‌اند یا با نقش‌آفرینی‌هایش خاطره دارند جز رفتار خوب حرف دیگری درباره این بازیگری فقید نمی‌گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهرخ‌شاهی خاطرنشان کرد: در همکاری‌هایم با سیروس گرجستانی همیشه شاهد انرژی خوبی از او بودم که حضورش در سر صحنه حال همه عوامل را خوب می‌کرد و هر روز که او سر صحنه حضور داشت روزی خوب و پرانرژی بود.

این بازیگر در ادامه گفت: یکی از ویژگی‌های خاص سیروس گرجستانی تمرکز عجیب او در کارش بود. در لحظه حتی دیالوگ‌های 7- 8 خطی را حفظ و با حسی درست آن‌ها را بیان می‌کرد. او توانایی‌هایی داشت که بازیگران جوان که انتظار بیشتری از آن‌ها می‌رود از انجامش عاجز بودند؛ انسان بزرگی بود و قطعاً شخصیتی فراموش نشدنی در هنر بازیگری ایران است.

بازیگر فیلم سینمایی «پارک وی» در پایان اظهار داشت: تا به‌حال با درگذشت یک بازیگر این حجم از واکنش مثبت نسبت به او را ندیده‌ام. اگر دقت کنید می‌بینید که مردم از قشرهای مختلف از درگذشت او ابراز ناراحتی کرده و این اتفاق بی نظیر نشان از محبوبیت سیروس گرجستانی در بین مردم ایران دارد. به خانواده او تسلیت می‌گویم و امیدوارم خداوند به آن‌ها صبر دهد./2

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: درگذشت نیما شاهرخ شاهی سیروس گرجستانی سیروس گرجستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴

برند اکسید با حضور در نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن ۲۰۲۴، نوآوری‌ها و چشم‌انداز استراتژیک خود در زمینه خودرو‌های لوکس را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش عصرایران، این رویداد، نقطه شروعی برای مجموعه فعالیت‌های کلیدی اکسید از جمله رونمایی از محصولات جدید، نمایش مدل‌های سازگار با محیط زیست و ترسیم چشم‌اندازی روشن برای آینده این برند خواهد بود.

محصولات نوآورانه و لوکس در صدر توجهات:

اکسید در غرفه خود در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴، از جدیدترین دستاورد‌های خود در زمینه خودرو‌های لوکس انرژی جدید رونمایی خواهد کرد. این محصولات، حاصل تلاش‌های بی‌وقفه برند انرژی‌های جدید EXLANTiX در بیش از یک سال گذشته هستند و نوآوری و کیفیت را به طور همزمان به ارمغان می‌آورند.

عرضه مدل‌های ES و RX PHEV در این نمایشگاه، نشان‌دهنده تعهد اکسید به ارائه طیف وسیعی از گزینه‌های انرژی جدید برای مشتریان رده بالا است.

حرکتی عمیق به سوی آینده‌ای پایدار:

اکسید در ادامه این مسیر، در ۲۶ آوریل سفری یک روزه به پکن خواهد داشت و در ۲۹ آوریل با برگزاری نمایشگاهی از محصولات زیست‌محیطی در ووهو، به اوج خود خواهد رسید. این رویداد، ترکیبی بی‌نظیر از محصولات سطح بالا، فناوری و پایداری را به نمایش می‌گذارد که توسط مجموعه محصولات Eco-Products اکسید ارائه شده‌اند.

در این نمایشگاه، شاهد تعدادی از محصولات انرژی جدید خواهیم بود که هر کدام نشان‌دهنده تعهد این برند به تولید محصولاتی رده بالا با رویکردی پایدار است.

نشست سالانه فروشندگان: ترسیم نقشه راه آینده:

نقطه اوج رویداد‌های اکسید در ماه آوریل، نشست سالانه فروشندگان خواهد بود که در ۲۹ آوریل در ووهو برگزار می‌شود. در این گردهمایی، جهت استراتژیک برند و نوآوری‌های آینده با سهامداران کلیدی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

علاوه بر تجلیل از دستاورد‌های سال گذشته، در این نشست بحث‌هایی پیرامون استراتژی نام تجاری، توسعه محصول و گسترش بازار انجام خواهد شد که بر نقش اکسید به عنوان یک پیشگام در عصر انرژی جدید تأکید می‌کند.

حضور اکسید در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴ و مجموعه رویداد‌های متعاقب آن در ووهو، نشان‌دهنده جایگاه این برند به عنوان یک بازیگر فعال و پیشرو در صنعت خودرو‌های لوکس است. اکسید با تمرکز بر تجملات پایدار، فناوری پیشرفته و تعهد به فراتر رفتن از انتظارات، آماده است تا معنای واقعی یک برند ممتاز را در این صنعت به نمایش بگذارد.

دیگر خبرها

  • بازیگر «زخم کاری» در واقعیت/ عکس
  • صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن 2024
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم