Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@08:58:52 GMT

اخاذی خواستگار شیاد از خانم دندانپزشک

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۱۴۷۱

اخاذی خواستگار شیاد از خانم دندانپزشک

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، چند روز قبل خانمی 55 ساله با مراجعه به پلیس فتا از مردی 35 ساله شکایت کرد و گفت: من دندانپزشک هستم و در یکی از خیابان‌های شمال تهران مطب دارم و زندگی می‌کنم. مدتی قبل یکی از بیمارانم که خانمی 45 ساله و ساکن تهران است مرا با مردی جوان آشنا کرد و از آن به بعد با قصد ازدواج با هم در شبکه اجتماعی واتس‌اپ گفت‌و‌گو کرده و اطلاعات و مشخصات خودمان را برای هم ارسال کردیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرد جوان اوایل خیلی به من ابراز علاقه می‌کرد و چند بار هم برای دیدنم به مطب آمد تا اینکه اعتماد مرا کامل جلب کرد و من هم تعدادی از تصاویر شخصی خود را برای او ارسال کردم.اما بعد از گذشت یک ماه همان خانم مُعَرف به مطب مراجعه کرد و تعدادی از تصاویری که من برای آن مرد فرستاده بودم را به من نشان داد در حالی که خیلی تعجب کرده و شوکه شده بودم با متهم تماس تلفنی گرفتم و علت این کارش را از او جویا شدم که در کمال ناباوری به من گفت به‌دلیل اینکه به وی تهمت زده‌ام قصد انتقامجویی داشته است و حالا هم باید به او پول بدهم تا دست از ادامه انتشار تصاویرم بردارد.سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به اینکه پرونده با هماهنگی دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای در دستور کار کارشناسان فتا قرار گرفت، گفت: متهم که مردی 35 ساله ساکن تهران میدان رسالت بود، شناسایی و به پلیس فتا احضار شد. متهم در اعترافات خود اظهار داشت با شاکی از طریق خانمی آشنا شدم و قصد ازدواج با وی را داشتم اما او همه جا گفته بود من برایش قصد مزاحمت داشته‌ام و آبروی مرا برده بود که من هم به قصد انتقامجویی تصاویر خصوصی اش را برای همان خانم فرستادم.

سرهنگ گودرزی در ادامه با اشاره به اینکه پرونده به دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای ارسال شده گفت: زندگی در فضای مجازی، باید و نبایدهای خود را دارد و یکی از مهم‌ترین جرایم ارتکابی در فضای مجازی توهین و افترا و انتشار اطلاعات محرمانه افراد است که در موضوع انتشار، آنچه که اهمیت دارد توهین‌آمیز بودن رفتار است؛ چراکه انتشار اطلاعات شخصی و محرمانه دیگران جرم است، خواه در فضای واقعی اتفاق بیفتد یا در فضای مجازی. کاربران بدانند که فرهنگ‌ و قوانین فضای مجازی همان بایدها و نبایدها در زندگی واقعی است.

پربیننده ترین وام ۱میلیونی یارانه به چند ایرانی رسید؟ حقوقی‌ها کدام نمادهای بورس را خریدند؟ (۹۹/۴/۱۴) پارکینگ در تهران و مشهد متری چند؟/ اجاره پارکینگ برای زندگی! دلار رسما ۲۰هزار تومان شد! (۹۹/۴/۱۴) دلار در وضعیت قرمز قرار گرفت!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پلیس فتا خواستگار اخاذی جرایم رایانه ای قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه مردهای مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند ‌| ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، سکانسی از سریال پر تماشاگر نون خ ۵ که به ماجرای خواستگاری از دختر ثروتمند روستا به نام گلاتاژ می‌پردازد، پربازدید شد. فصل پنجم نون خ ساخته سعید آقاخانی که از ۱۵ فروردین پخش خود را آغاز کرده همچنان در صدر محبوب ترین سریال های در حال پخش تلویزیون قرار دارد.

پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ | ببینید

کد خبر 846852 برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • انتقاد تند و تیز امیرعلی نبویان به شوخی جنجالی رائفی‌پور
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه خودرو پکن
  • همه مرد‌های مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • زنانی که در دام «پیج اینستاگرام مادر» افتادند
  • دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
  • همه مردهای مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند ‌| ویدئو
  • عاقبت فرار از خانه به‌عشق خواستگار شیشه‌ای
  • اخاذی با مهریه سنگین!