Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی طبق وعده شهرار چابهار قرار بوده سال گذشته و اوایل امسال اتوبوس‌های شهری جدید به ناوگان حمل و عمومی اضافه شود که همچنان خبری از تحقق این موضوع نیست و مردم از کرایه‌های سرسام‌آور گلایه دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار، شهر چابهار با توسعه‌ای روزافزون حالا 120 هزار نفر جمعیت دارد در حالی که با حاشیه‌نشینی سرسام‌آور و عدم خدمت‌رسانی مناسب رو به رو است که یکی‌از آن‌ها سیستم نارکارآمد حمل و نقل عمومی شهر چابهار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان تاکسیرانی شهرداری چابهار دوسال پیش به خاطر آنچه "عدم مدیریت و نظارت کافی در حمل و نقل" عنوان شد از سوی اداره اماکن نیروی انتظامی پلمب شد. این سازمان ده‌ها تاکسی را وارد کرد تا با تسهیلات آن‌ها را واگذار کند و به حمل و نقل عمومی چابهار سر و سامان دهد اما افرادی که تاکسی‌ها را گرفتند از خلأ عدم نظارت کافی سوءاستفاده کردند و از ساز و کار تاکسیرانی خارج شدند.

حمل‌ونقل‌ عمومی نامناسب و افزایش کرایه‌ها در سیستان و بلوچستان بلای جان مسافران شده‌ است + فیلمسیستان و بلوچستان| "چابهار" شهری بدون حمل و نقل عمومیگزارش ویدئویی تسنیم از حاشیه‌نشینان چابهار؛ 56 هزار نفر بدون امکانات اولیه زندگی شهری + فیلم

غیر از تاکسی، اتوبوس عمومی هم در چابهار حال و روز خوشی ندارد؛ در مجموع 2 تا 3 اتوبوس به کل شهر 120 هزار نفری چابهار خدمت‌رسانی می‌کنند در حالی که خود همین اتوبوس‌ها خدمت‌ می‌خواهند، اتوبوس‌هایی فرسوده که توان راه رفتن هم ندارند.

محمد یونس حقانی شهردار چابهار سال گذشته به تسنیم گفت: 10 اتویوس درون شهری نونوار را وارد سیستم حمل و نقل عمومی چابهار خواهیم کرد. این اتوبوس‌ها با تسهیلات و کمک منطقه آزاد چابهار وارد شهر می‌شوند و زیر نظر سازمان حمل و نقل شهرداری چابهار خدمات می‌دهند.

شهردار چابهار این‌ها را بیش‌از یک سال پیش در این گزارش به تسنیم گفت، همان روزهایی که ممنوعیت واردات خودرو به مناطق آزاد اجرایی شده بود؛  حالا هم عنوان شده مردم همچنان باید آرزو به دل بمانند.

شهروندان چابهاری در تماس‌هایی با تسنیم از روند افزایش کرایه‌های شهری انتقاد کردند و خواستار نظارت و مدیریت آن شدند؛ برخی شهروندان از بالا رفتن کرایه روز به روز تاکسی‌های درون شهری خبر دادند و تقویت سیستم حمل و نقل عمومی شهر چابهار از طریق تقویت سیستم اتوبوس‌رانی را خواستار شدند.

انتهای پیام/395/ش

R7630/P/S6,65/CT7 واژه های کاربردی مرتبط منطقه آزاد چابهار استان سیستان و بلوچستان بیشتر بخوانید... کرایه‌های حمل و نقل عمومی در ارومیه افزایش یافت ضریب استفاده از حمل و نقل عمومی مشهد چقدر است؟ رئیس جمهور: دولت در زمینه توسعه زیرساخت‌های حمل و نقلی و مسکن مردم دغدغه دارد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه آزاد چابهار استان سیستان و بلوچستان منطقه آزاد چابهار سیستان و بلوچستان حمل و نقل عمومی اتوبوس ها کرایه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، داریوش بارانی بیرانوند گفت: با توجه به مصوبه شورای اسلامی خرم آباد، کرایه مسیر‌های درون شهری با افزایش حدود ۴۰ درصدی تک مسیره از ۳۰ هزار ریال به ۴۰ هزار ریال، ۲ مسیره از ۵۰ هزار ریال به ۷۰ هزار ریال و سه مسیره از ۷۰ هزار ریال به ۱۰ هزار ریال به فرمانداری شهرستان ابلاغ شده است که در مناطق مختلف شهر اطلاع رسانی عمومی شد.

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف و افزایش خودسرانه کرایه تاکسی، شماره پلاک و یا کد خودروی مورد نظر را از طریق شماره تلفن ۳۳۳۱۸۰۳۴ به واحد رسیدگی شکایات و یا واحد‌های گشتی مستقر در میدان امام حسین، میدان ۲۲ بهمن، میدان شهدا و چهارراه بانک اعلام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • سفر هیات تجاری و‌ اقتصادی تاجیکستان به بندر چابهار
  • بهار روابط تجاری ایران - تاجیکستان/سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان
  • ماجرای رقابت پشت‌پرده ایران و پاکستان در بندر چابهار و گوادر!