Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@23:24:34 GMT

گزینه خرید پرسپولیس به آقای گلی نزدیک تر شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۱۶۰۳

مهاجم گلزن تیم فوتبال پیکان با گلزنی در بازی پرگل مقابل ذوب آهن جایگاهش در صدر جدول گلزنان لیگ را تثبیت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال پیکان در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر شب گذشته در دیداری خارج از خانه موفق شد برابر ذوب آهن به پیروزی پرگل و غیرمنتظره ۱_۴ برسد.

شهریار مغانلو در دقیقه ۶۳ بازی، ضربه ایستگاهی تیمش را به زیبایی هر چه تمام‌تر به گل تبدیل کرد تا تعداد گل هایش در لیگ نوزدهم به عدد ۱۲ برسد و جایگاهش در صدر جدول گلزنان لیگ برتر تثبیت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیروس گرجستانی قانون سزار سایت غنی سازی نطنز ادوار فیلیپ احمد متوسلیان شهریار مغانلو پیکان پرسپولیس تابناک ورزشی سیروس گرجستانی قانون سزار سایت غنی سازی نطنز ادوار فیلیپ احمد متوسلیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند

آفتاب‌‌نیوز :

در آخرین بازی معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران، برایتون و منچسترسیتی در ورزشگاه آمکس به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۴ بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.

کوین دی‌بروینه در دقیقه ۱۷ گل نخست بازی را به ثمر رساند. پس از او با دبل فیل فودن در دقایق ۲۶ و ۳۴، سیتی تقریباً کار حریف را یکسره کرد و گلزنی خولیان آلوارس در دقیقه ۶۲ هم حکم تیر خلاص بر پیکر نیمه جان تیم تحت هدایت روبرتو دزربی را داشت.

با این نتیجه که بیست‌و‌سومین پیروزی فصل سیتی بود، مردان گواردیولا ۷۶ امتیازی شدند و ضمن گرفتن جای لیورپول ۷۴ امتیازی در رده دوم به فاصله یک امتیازی آرسنال صدرنشین رسیدند آن هم با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال و لیورپول. بازی معوقه سیتی از هفته سی‌و‌چهارم و در خانه تاتنهام است که به دلیل حضور تیم منچستری در جام حذفی به ۲۶ اردیبهشت موکول شده است. این یعنی که سیتی به صورت بالقوه می‌تواند صدرنشین شود و سرنوشتش برای تکرار قهرمانی فصل گذشته در دستان خودش باقی می‌ماند.

این دوازدهمین باخت برایتون در ۱۴ مصاف اخیرش با سیتی در تمامی رقابت‌ها بود که تیم روبرتو دزربی را با ۴۴ امتیاز در رده یازدهم جدول نگه داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است