Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدعلی موهبتی شامگاه شنبه در نشست با جمعی از خانواده‌های عرصه مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا (ع) اظهار داشت: میزان تولید مواد مخدر در کشور افغانستان ۱۸ برابر سال های گذشته شده به گونه‌ای که بیش‌از ۷۰۰ نوع مواد مخدر از نوع صنعتی و غیرصنعتی تولید می‌شود که اثرات بسیار مخرب بر جسم و روح جامعه می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حجم زیادی از این موادمخدر به مقصد کشورهای اروپایی قاچاق و بخشی از آن در داخل کشور توسط قاچاقچیان توزیع می‌شود.

رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان بیان کرد: وجود معتادان متجاهر در سطح شهرهای استان باعث آسیب روانی به آنان و به همه کسانی که چشمشان به این افراد می‌افتد می‌شود و آنان را آزرده خاطر می‌سازد از این رو برنامه‌ریزی شده تا یکهزارو ۵۰۰ نفر از معتادان متجاهر در مراکز ترک اعتیاد، ساماندهی شوند و پس از ترک به جامعه بازگردند.

وی بیان کرد: شهدای عرصه مبارزه با موادمخدر خون خود را برای حفظ کرامت انسانی و نجات جان انسان‌های جهان از دست داده‌اند.

موهبتی تصریح کرد: جامعه مدیون خون شهدا است و خدمت به خانواده شهدا وظیفه همه مسوولان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان نیز در این نشست تعداد شهدای استان را ۲هزار و ۴۰۹شهید عنوان کرد و اظهارداشت: از این تعداد یکهزار و ۲۵ شهید مربوط به شهدای ترور هستند.

عباس پالاش تعداد جانبازان سیستان و بلوچستان را چهار هزار و ۲۳۳ نفر و تعداد آزادگان را ۵۱۴ نفر اعلام کرد.

در این دیدار هفت تن از خانواده شهدای عرصه مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان به بیان دیدگاه‌ها و خواسته‌های خود پرداختند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان مواد مخدر شهدا ستاد مبارزه با مواد مخدر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان مواد مخدر شهدا ستاد مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان مواد مخدر شهدا ستاد مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان مبارزه با مواد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۱۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

سردار احمد نگهبان افزود:در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا