Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید الهی راد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده به علت بیماری کرونا، افزود: کمک های مردم نیکوکار این استان از رشد ۲۰ درصدی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از این کمک ها در ماه مبارک رمضان انجام گرفته خاطرنشان کرد: از مجموع کمک‌های جمع‌آوری‌شده  هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در بخش صدقات و ۴۲ میلیارد ریال از طریق طرح اکرام به صورت نقد و کالا به‌ایتام تحت حمایت این نهاد کمک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی اظهار داشت: همچنین تاکنون ۳۶ میلیارد ریال زکات فطریه و زکات مال نیز به نیازمندان استان پرداخت شده است.

وی در خصوص کمک‌های مردمی در قالب سرفصل‌های مبتنی بر نیاز نیز گفت: طی سه‌ماهه نخست امسال ۱۳۰ میلیارد ریال در قالب این طرح به‌صورت کالای غیر نقدی و از سوی نیکوکاران پرداخت‌شده است .

وی همچنین میزان کمک‌های مردمی از طریق مراکز نیکوکاری را نیز ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این کمک‌ها در بخش‌های صدقات، ایتام، زکات و مبتنی بر نیاز جمع‌آوری و توزیع‌شده است.

الهی راد از مردم نیکوکار استان خواست تا با اطمینان نسبت به هزینه به‌موقع و مناسب خیرات و کمک‌های خود  از طریق این نهاد حمایتی اقدام کنند. 
   
بیش از ۵۵ هزار خانوار در قالب بیش از ۱۰۰ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی هستند.

برچسب‌ها بجنورد کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک های مردمی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد کمیته امداد امام خمینی ره کمک های مردمی خراسان شمالی بجنورد کمیته امداد امام خمینی ره کمک های مردمی خراسان شمالی خراسان شمالی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از ضبط سه هزار کیلوگرم هیزم قاچاق و جریمه ۳۸ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریالی متهمان در یاسوج خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، حمزه لقمانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرونده قاچاق سه هزار کیلوگرم هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

لقمانی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط هیزم کشف شده، متهم را به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و برای خودرو حامل هیزم قاچاق نیز، حکم به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال معادل ارزش هیزم قاچاق صادر کرد و در مجموع متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شعبه همچنین مالک هیزم‌های قاچاق را به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 

لقمانی افزود: ماموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • خراسان شمالی غرق در ماتم عزای صادق آل محمد
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی هنرمند موسیقی مقامی
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • افتتاح نمایشگاه موزه عبرت ایران در خراسان شمالی