Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ از عملکرد تیمش در فینال جام حذفی و کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها ابراز خرسندی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ شنبه شب با نتیجه 4 بر 2 بایرلورکوزن را در فینال جام حذفی آلمان در ورزشگاه المپیک برلین شکست داد و برای بیستمین بار قهرمان این رقابت‌ها شد و برای سیزدهمین بار در تاریخش دوگانه برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این پیروزی باواریایی‌ها که هفته پیش هم قهرمانی‌شان در بوندس‌لیگا را مسجل کرده بودند، جایگاه خود به عنوان پرافتخارترین تیم دی‌اف‌بی پوکال و دارنده بیشترین دوگانه قهرمانی در فوتبال آلمان را دست‌نیافتنی‌تر کردند.

همچنین این پیروزی سبب شد که هانسی فلیک سرمربی بایرنی‌ها به اولین مربی در تاریخ فوتبال آلمان تبدیل شود که در اواسط یک فصل هدایت یک تیم را برعهده می‌گیرد و در پایان همان فصل دوگانه قهرمانی بوندس‌لیگا و جام حذفی را می‌برد. او در روز سوم نوامبر سال گذشته جانشین نیکو کواچ شد.

جام حذفی آلمان| بایرن مونیخ برای بیستمین بار قهرمان شد و دوگانه‌اش را تکرار کرد

 

فلیک پس از بازی و کسب دومین جامش با بایرن مونیخ گفت: ما به غرور و افتخار از کاری که انجام دادیم، استادیوم را ترک می‌کنیم. دستاوردهای تیم ما در چند هفته اخیر استثنایی بوده است. فقط می‌توانم بگویم که ذهنیت و رویکرد بازیکنان‌ ما عالی بوده است. من واقعاً خوشحالم، خیلی خوشحال. عملکردی که تیم ما در حال حاضر دارد خارق‌العاده است. امروز من فقط می‌توانم از تیمم لذت ببرم.

کار بایرن مونیخ اگرچه در فوتبال داخلی آلمان تمام شد اما این تیم هنوز در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد جایی که باید بازی برگشتش با چلسی را در مرحله یک هشتم نهایی را در ماه آگوست انجام داد و بنابراین شانس تکرار سه‌گانه قهرمانی‌اش در فصل 13-2012 را دارد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال آلمان تیم فوتبال بایرن مونیخ بیشتر بخوانید... جشن قهرمانی بایرن مونیخ از دریچه دوربین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس بایرن مونیخ جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردان بایرن نگاه کنند: اینطوری قهرمان می‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تیم فوتبال مردان بایرن مونیخ باید پس از یازده قهرمانی متوالی، در این فصل قهرمانی را به بایرلورکوزن واگذار کرد، قهرمانی زنان بایرن امروز قطعی شد.

آنها مقابل چشم رئیس باشگاه، هربرت هاینر، در لورکوزن قهرمان شدند. دو ستاره بایر لورکوزن یعنی جاناتان تاه و یوناس هافمن نیز با هیجان بازی را تماشا می کردند. زنان بایرن با قدرت 2-1 در زمین بایر پیروز شدند و به این ترتیب رقیب مستقیمشان ولفسبورگ دیگر تحت هیچ شرایطی نمی تواند در دو هفته پیش رو قهرمانی را از بایرن بگیرد.

جورجیا استنوی، هافبک بایرن، در مورد دفاع از عنوان قهرمانی پس از قهرمانی در سال 2023 گفت: «دو سال متوالی! یک بار قهرمانی هم دشوار است، دو بار بسیار دشوارتر.»

الکساندر استراوس،سرمربی زنان بایرن مونیخ، هم گفت: «خیلی خوشحالم. ما برای آن جنگیدیم و تلاش کردیم. برای من این یک لحظه بسیار غرور آفرین است. این چهارمین عنوان متوالی من است. ما توانستیم دومین قهرمانی متوالی خود را با بایرن کسب کنیم.»

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ (بوندس لیگا آلمان 2023/24)
  • مردان بایرن نگاه کنند: اینطوری قهرمان می‌شوند
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت‌ + پخش آنلاین
  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • شایعه جدید: جانشین پوچتینو از آلمان می‌آید
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم
  • کنایه سرمربی تیم رونالدو به الهلالی‌ها