Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@19:30:25 GMT

پولادی در آستانه پیوستن به تیم قطری

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۲۰۲۹

پولادی در آستانه پیوستن به تیم قطری

باشگاه معیذر که در لیگ دسته دو قطر بازی می‌کند به دنبال جذب مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران است.

به گزارش مشرق، به نقل از الرای، مهرداد پولادی چند سالی است که در فوتبال قطر حضور دارد. پولادی در سال‌های اخیر سابقه بازی کردن در الشحانیه و الخریطیات در لیگ دسته دو قطر را در کارنامه دارد.

طبق اعلام روزنامه الرای قطر تیم معیذر در تلاش است که پولادی را در روزهای پیش رو جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه قطری که در لیگ دسته دوم این کشور بازی می‌کند به دنبال گزینه برای اولیویرا بازیکن برزیلی خود است و پولادی محتمل ترین گزینه برای این تیم است.

پولادی سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال ایران و همچنین دو باشگاه سرشناس پرسپولیس و تراکتور سازی را در کارنامه دارد و مدتی است که در خارج از ایران در حال بازی کردن است.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم مهرداد پولادی لیگ ستارگان قطر المعیذر قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین

دروازه بان بلژیکی شانس این را دارد که همین فصل دوباره درون دروازه رئال مادرید بایستد. 

طرفداری | تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید پس از بهبودی کامل از دو مصدومیت زانو، آماده بازگشت برای بازی‌های پایانی فصل است. این خبر را کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، روز پنجشنبه اعلام کرد.

آنچلوتی با احتیاط در مورد وضعیت کورتوا صحبت کرد که به دلیل پارگی رباط صلیبی در ماه آگوست و پارگی مینیسک در ماه مارس، در این فصل بازی نکرده است. البته در دو بازی آینده این تیم مقابل رئال سوسیداد و بایرن مونیخ، بعید است خبری از حضور کورتوا باشد. با این حال، دروازه‌بان بلژیکی شاید بتواند از هفته آینده برگردد. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی اخیرش گفت:

برای چینش تیم در آینده باید با دقت فکر کنم. خستگی را نمی توان نادیده گرفت. کورتوا حالش خوب است، هفته آینده در دسترس خواهد بود و می‌تواند مقابل کادیز بازی کند.

مصدومیت کورتوا ضربه سختی برای امیدهای رئال مادرید در این فصل تلقی می‌شد، اما لونین اوکراینی جانشین خوبی بوده است و در غیاب این بازیکن بلژیکی، خود را به عنوان انتخاب اول جلوتر از کپا آریزابالاگا، دروازه‌بان سابق چلسی، ثابت کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود