Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهردارى تهران با صدور اطلاعیه‌اى اعلام می‌دارد، به دنبال تأکید رئیس جمهور و شهردار تهران بر اجبارى شدن استفاده از ماسک در تمامی اصناف، ادارات و ناوگان عمومى سطح شهر، برخورد سختگیرانه ترى از سوى شهردارى در ناوگان عمومى صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تأکید رئیس جمهور و شهردار تهران بر اجبارى شدن استفاده از ماسک در تمامى اصناف، ادارات و در ناوگان عمومى پایتخت؛ از امروز "یکشنبه ١٥ تیر ماه"، تمهیدات سختگیرانه ترى به این منظور در تمامى ناوگان عمومى شهر اعمال خواهد شد.

هم اکنون در ۱۲۷ ایستگاه مترو و ٦٢ پایانه و ایستگاه اتوبوس شهر تهران ماسک به قیمت مناسب عرضه می‌شود و حتی امکان عرضه ماسک در پایانه‌هاى تاکسیرانى شهر هم فراهم شده است.

مجموعه مدیریت شهرى و معاونت حمل و نقل و ترافیک با تأکید بر مصوبه دولت مبنى بر اجبارى شدن ماسک در مترو و اتوبوس اعلام می‌دارد: رعایت فاصله گذارى اجتماعی و استفاده از ماسک در مترو و اتوبوس و تاکسى همچنان مورد تأکید است و از امروز (یکشنبه ١٥ تیر ماه) سخت گیری‌های بیشتری توسط نیروی انتظامی، پلیس مترو و یگان حفاظت شهرداری تهران برای استفاده شهروندان از ماسک در مترو و اتوبوس و تاکسى‌هاى شهر تهران اعمال خواهد شد.

بنا بر این اطلاعیه از ورود افراد بدون استفاده از ماسک در تمامى ایستگاه‌های مترو، اتوبوسرانى و تاکسیرانى ممانعت می‌شود، از این رو از شهروندان می‌خواهیم که برای حفظ سلامتی خودشان فاصله‌های اجتماعی را رعایت کنند و همکاری لازم را نیز در استفاده از ماسک در ناوگان عمومى شهر داشته باشند.

بیشتر بخوانید

استفاده ۹۵ درصدی مسافران مترو از ماسک ماسک در ۱۲۷ ایستگاه متروی تهران و حومه عرضه می شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا مترو تهران اتوبوسرانی تهران استفاده از ماسک ناوگان عمومى

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۲۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال

سید محمد مهدی تقوی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: در کشور بالغ بر هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس گاز سوز وجود داشت که تمامی این اتوبوس‌ها به دلیل سازگار نبودن شرایط اقلیمی و جغرافیایی با ساختار اتوبوس گاز سوز تماما به دیزل تبدیل شده اند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین اضافه کرد: پلیس راهور به دلیل تغییر در ارکان خودرو، از تعویض پلاک و انتقال مالکیت خودرو جلوگیری می‌کند، لذا سازمان اتوبوسرانی نسبت به تعیین وتکلیف وضعیت ۳۳ دستگاه اتوبوس گاز سوز ناوگان خود که در اختیار بخش خصوصی می‌باشد، اقدام کرده است.

تقوی بیان کرد: لایحه سازمان اتوبوسرانی قزوین مبنی بر تعیین و تکلیف اتوبوس‌های تبدیلی در قالب سه راهکار پیشنهادی به شورای اسلامی شهر قزوین ارائه شده است و پس از تایید در فرمانداری قزوین اجرایی می‌شود.

این مسئول گفت: روش اول پرداخت وجه خودرو به بهره بردار به قیمت کارشناسی روز است.

وی عنوان کرد: در روش دوم نیز بهره بردار می‌تواند با خودروی تبدیلی در اختیار فعلی خود به مدت ۵ سال قرارداد بسته و به فعالیت در خطوط سازمان ادامه دهد و در صورت نیاز به بروزرسانی خودرو نسبت به میزان قرارداد تا سقف ۵۰۰میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اعطا خواهد شد.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین افزود: در روش سوم بهره بردار می‌تواند به ازای اتوبوس در اختیار یک خودروی جایگزین از ناوگان فعال و یا غیرفعال اتوبوسرانی دریافت کرده و بنا به خودروی انتخابی از ناوگان خارج و یا به فعالیت در ناوگان ادامه دهد. در این روش بهره بردار می‌تواند تا سقف ۴۹درصد سهم مالکیت داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال