Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پارس جنوبی در خصوص امتناع تیم فوتبال استقلال از سفر به شهرجم یک بیانیه صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، با توجه به اینکه تست کرونا برخی بازیکنان استقلال مثبت اعلام شد و تیم استقلال از سفر به شهرجم و بازی مقابل تیم پارس جنوبی امتناع کرد.

بیانیه‌ای از سوی باشگاه پارس جنوبی منتشر شد، آمده است:

باتوجه به امتناع تیم فوتبال استقلال از سفر به شهرجم و بازی مقابل پارس جنوبی یادآوری چند نکته لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه مدیرعامل محترم باشگاه استقلال بنا بر این ادعا که چون در جم اسکان نیافته‌اند به همین دلیل شهر جم منطقه قرمز ستاد ملی مبارزه با کرونا محسوب می‌شود! حال باید این مسئله را یادآوری کنیم که چنین استدلالی به دور از منطق و آگاهی است بلکه بیشتر جنبه فرافکنی و بازی با افکار عمومی دارد.

همانطور که سرمربی پارس جنوبی جم گفتند شورای تأمین با اسکان استقلال در شهرجم مخالفت کرده نه باشگاه پارس جنوبی؛ چنین تصمیمات راهبردی سبب شده در استان بوشهر که وضعیت قرمز اعلام شده شهرجم در وضعیت زرد داشته باشد.

همچنین جهت یادآوری خدمت آقای سعادتمند که به تازگی وارد عرصه مدیریت فوتبال شده‌اند باید عرض کنیم محل رزرو شده از سوی باشگاه استقلال (مجتمع توریستی ورزشی پازارگاد)طی سه سال اخیر به دلیل داشتن امکانات مناسب از سوی باشگاه‌های لیگ برتری چون تراکتور،پرسپولیس و سپاهان مورد استفاده قرارگرفته است.

در پایان لازم به ذکر است باشگاه پارس جنوبی قطعاً از حق و حقوق قانونی خود صرف‌نظر نخواهد کرد و در اطلاعیه‌های بعدی از پشت پرده امتناع باشگاه استقلال از سفر به جم با هواداران نجیب پارس جنوبی خواهد گفت.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر پارس جم باشگاه پارس جنوبی استقلال از سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۲۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد

به گزارش جام جم آنلاین، این شبکه گزارش داد لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه به عنوان یک کانال دیپلماتیک اصلی بین بن سلمان و دولت جو بایدن، رئیس جمهور کنونی ظاهر شده است؛ کانالی که تلاش‌هایی را که در دوره ترامپ برای دستیابی به توافق عادی سازی روابط بین عربستان و رژیم صهیونیستی آغاز شد، افزایش داد.

این شبکه آمریکایی افزود که در آخرین سفر گراهام به عربستان سعودی در اواخر ماه گذشته میلادی، او و بن سلمان با ترامپ تماس گرفتند. طبق این گزارش، این تماس تقریباً پنج دقیقه طول کشید.

دو فرد آگاه از این تماس به این شبکه گفتند: «مکالمه دوستانه و بیشتر شامل تبادل نظر و گفت‌وگوهای غیررسمی درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود.»

یکی از این منابع گفت: «در مقطعی ترامپ آمار و ارقام نظرسنجی‌های خود را اعلام کرد»، در حالی که این ۲ منبع گزارش دادند که «توافق عادی‌سازی روابط حتی یک بار هم در آن تماس مطرح نشد».

این تماس خلاصه شد به اینکه چگونه ترامپ در خصوص دستیابی به توافقی که مقامات آمریکایی، اسرائیلی و سعودی آن را برای دستیابی به «ثبات پایدار در خاورمیانه» حیاتی می‌دانند، «در افق ظاهر می‌شود».

افراد مطلع از این موضوع به سی ان ان گفتند در حالی که رئیس جمهور سابق از مذاکرات مربوط به سازش آگاه است، اما «در این مذاکرات دخالتی ندارد».

این شبکه اشاره کرد نگرانی واقعی در میان برخی از شرکت کنندگان در مذاکرات جاری وجود دارد که «ترامپ ممکن است تلاش کند هر گونه توافقی مربوط به دولت بایدن را خنثی کند، نظیر آنچه در اوایل سال جاری انجام داد و از جمهوری خواهان در کنگره خواست تا از توافقنامه مهاجرتی بین ۲ حزب حمایت نکنند.

افراد نزدیک به ترامپ می‌گویند که رئیس‌جمهور سابق معتقد است که اگر بتواند به کاخ سفید بازگردد، می‌تواند در مورد توافق بهتری با سعودی‌ها مذاکره کند و همچنین به دنبال مشارکت یا کار فعالانه برای خنثی کردن هر نوع توافق عادی سازی روابط در دوران بایدن نیست».

۲ مقام آمریکایی گفتند که تماس ترامپ با محمد بن سلمان «در کاخ سفید به مذاقشان خوش نیامد» اگرچه آنها به صراحت گفتند که هیچ مدرکی دال بر تأثیر آن بر مذاکرات بین نمایندگان بایدن و همتایان سعودی آنها وجود ندارد».

گراهام مقامات بایدن را از آن تماس مطلع کرد و گفت که آنها «درک می‌کنند که چرا او می‌خواهد ترامپ را در جریان قرار دهد».

سناتور گراهام به سی‌ان‌ان گفت که «همه کار انجام می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که توافق در زمان بایدن منعقد می‌شود، تا حدی به این دلیل که معتقد است بایدن شانس بیشتری برای بسیج حمایت دموکرات‌ها در کنگره خواهد داشت».

دیگر خبرها

  • افشا شد: قول‌های بارسا به ژاوی چه بود!‏
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • آفریقای جنوبی تحقیق درخصوص گورهای جمعی غزه را خواستار شد
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید