Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان کاشان گفت: ساخت و سازهایی که حکم تخریبش صادر شده الزام کردیم تا انجام بشود و‌ آن‌هایی که حکم تخریب ندارد در کمیسیون های مربوطه مطرح و پیگیریم تا ساخت و سازها در بستر رودخانه و اراضی دولتی تخریب شود.

روح‌اله دهقانی امروز در گفت و‌گو‌با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به اینکه در راستای مصوبه شورای حفاظت از انفال در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان با حضور  فرماندار، ریاست دادگستری، شهردار و روسای ادارات ذی ربط نهادهای امنیتی و نیروی انتظامی بازدید کردیم، اظهار کرد: ساخت و سازها به صورت قارچ گونه رشد کرده است؛ از نهادهای ذی‌ربط توضیح خواستیم چرا در اراضی دولتی انشعابات  آب و برق و‌ گاز هست و بستر برای ارتکاب جرم فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دادستان کاشان با اشاره به اینکه این مقدمه بود تا  ادارات بدانند نباید انشعاباتی که مجاز نیست را بدهند، اذعان داشت: جهاد کشاورزی به هیچ عنوان نباید اجازه بدهد تغییر کاربری صورت بگیرد و اگر این عمل صورت بگیرید مرتکب جرم شده است.

وی با تاکید بر اینکه ما به عنوان مدعی‌العموم باید از این ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری کنیم، افزود: اگر اجازه بدهیم این ساخت و سازها صورت بگیرد و بعد تخریب کنیم هجمه زیادی علیه ما شکل می‌گیرد.

 

دهقانی با اشاره به اینکه  اگر مسؤولان ما به وظایف خودشان درست عمل نکنند دادگستری‌ها مالامال از پرونده‌های قضایی است، تصریح کرد: همه‌ دستگاه‌ها‌ و نهادها باید دست به دست هم بدهیم تا  جرم و ناهنجاری کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری متعهد است در جاهایی که ساخت و ساز غیرمجاز صورت گرفته اطلاع‌رسانی به مردم انجام دهد تا اگر ساخت و ساز کردند و‌ تخریب شد به دستگاه‌های اجرایی خرده نگیرند، گفت: فرمانداری این وظیفه را دارد تا هماهنگی بیشتری بین دستگاه‌های خدماتی ایجاد بکند تا این ناهماهنگی ضررش به مردم بر نگردد.

 

 دادستان کاشان با اشاره به اینکه ساخت و سازهایی که خارج از محدوده شهری هستند جهاد کشاورزی اقدام کرده و حکم تخریب صادر می‌شود، اذعان داشت: ساخت و سازهایی که داخل محدوده شهری به صورت غیرمجاز صورت گرفته در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری مطرح و حکم تخریب صادر و اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه احکام تخریب را در اولویت قرار می‌دهیم، گفت: کسانی که به امید بیماری کرونا و تعطیلات  اراضی دولتی را تقسیم می‌کنند مطمئن باشند از این خلأ نمی‌توانند استفاده کنند.
 
دهقانی در پاسخ به این سوال که در مورد ساخت و سازهایی که غیرمجاز انجام شده برنامه‌ای دارید، گفت: ساخت و سازهایی که حکم تخریبش  صادر شده الزام کردیم تا انجام بشود و‌ آن‌هایی که حکم تخریب ندارد در کمیسیون های مربوطه مطرح و پیگیریم تا ساخت و سازها در بستر رودخانه و اراضی دولتی تخریب شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ص۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: تخریب کاشان حکم مدیریت شهری ساخت و سازهایی دادستان کاشان حکم تخریب ساخت و سازها اراضی دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم

گروه‌های جهادی کاشان در سیل اخیر به یاری مردم سیل‌زده در منطقه شتافتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، با وقوع سیل در برخی از نقاط مختلف شهرستان کاشان گروه‌های امدادی و خدماتی برای رفع آثار ناشی از سیل، تخلیه آب و بازگشایی مسیرها به حالت آماده‌باش درآمدند و نیروها تمام توان خود را به کار گرفتند.

یکی از گروه‌هایی که به صورت خودجوش برای کمک به شهروندان کاشانی آماده به خدمت بودند، گروه‌های جهادی بودند که با هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای تخلیه سیلاب، رفع گل و لای مسیرها و آزادسازی محورها اقدامات موثری را انجام دادند.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم علی‌رغم انجام طرح مطالعاتی صورت گرفته در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری به دلیل عدم اختصاص اعتبارات سنگین لازم متوقف شده که در این شرایط صحبت‌هایی با مسئولان مربوطه داشتیم و دو مورد بازدید میدانی دیروز و امروز انجام شد و خسارات نیز در حال ارزیابی است.

حمیدرضا محمدی فشارکی ضمن اشاره به ارائه خدمات توسط دستگاه‌های خدماتی ابراز داشت: برخی از مناطق تصمیم گرفته شد به منظور پیشگیری از خسارات جانی خالی از سکنه شود و همه عوامل در حال شست‌وشو و پاکسازی مناطق و ارائه خدمات هستند.

.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • برخورد با مراکز غیرمجاز سقط جنین به‌صورت جدی دنبال می‌شود
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • برخورد شدید با مراکز سقط جنین غیرقانونی در زنجان صورت می گیرد
  • دستور دادستانی برای تخریب تمام ویلا‌های باغ‌سرهنگ توسکستان
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران