Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@21:25:29 GMT

کاروان فولاد خوزستان قرنطینه را ترک کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۲۶۰۲

کاروان فولاد خوزستان قرنطینه را ترک کرد

باشگاه فولاد خوزستان دیروز اعلام کرد که نتیجه آزمایش کرونای ۱۶ نفر از اعضای این تیم مثبت شده است و به همین دلیل نمی‌تواند در مسابقه امروز (یکشنبه) مقابل نساجی قائمشهر به میدان برود. اعلام نتیجه آزمایش در حالی بود که کاروان تیم فولاد به قائمشهر سفر کرده بود.

«محمد علوی» سرپرست تیم فولاد بامداد امروز اعلام کرد: با توجه به اینکه مسابقات تیمی که بیش از ۲۵ درصد اعضایش کرونا داشته باشند لغو می‌شود، تیم ما مازندران را به مقصد تهران و سپس اهواز ترک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنانی که دچار این ویروس شده‌اند در قرنطینه کامل خواهند ماند و بازیکنان دیگر نیز در اهواز منتظر تصمیم جدید خواهند بود.

تصمیم باشگاه فولاد درحالی است که هنوز سازمان لیگ و ستاد مقابله با کرونا در ورزش، تصمیمی برای لغو بازی امروز نساجی و فولاد نگرفته‌اند.

کاروان تیم فولاد هم در حالی که بر اساس اعلام رسمی باشگاه، تیمی از اعضای آن به ویروس کرونا آلوده شده‌اند در ۲ گروه و با هواپیما راهی اهواز شده‌اند. بر اساس پروتکل‌های سازمان بهداشت جهانی، افرادی که به ویروس کرونا آلوده هستند باید در همان شهری که حضور دارند قرنطینه شوند.

برچسب‌ها ویروس کرونا فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی در روزهای کرونایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ویروس کرونا فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۲۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود 4 هواپیمای پرشورهای نساجی در اهواز!

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در حالی خود را آماده دیدار حساس روز دوشنبه هفته آینده مقابل استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز می‌کند که رضا حدادیان، مالک این باشگاه شمالی تصمیم جالبی برای اعزام هواداران تیمش گرفته است.

مالک باشگاه نساجی مازندران که در دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن تصمیم به اعزام هواداران قائم‌شهری و مازندرانی با 4 فروند هواپیما از ساری به اصفهان گرفته بود و با حمایت چشمگیر آنها توانستند به برتری دو بر صفر در فولادشهر برسند، حالا هم دوباره قصد دارد چنین کاری را انجام بدهد.

باشگاه نساجی قصد دارد مثل دیدار خارج از خانه مقابل ذوب‌آهن، دوباره 4 فروند هواپیما از ساری به اهواز اعزام کند تا این تیم با تمام توان در مسابقه حساس مقابل استقلال خوزستان به میدان برود.

در اطلاعیه رسانه باشگاه نساجی در این باره آمده است:

«با توجه به حساسیت و اهمیت دیدارهای باقی مانده و به ویژه دیدار مقابل استقلال خوزستان، با دستور مالک محترم، همانند رقابت در اصفهان، هواداران عزیز برای دیدار مقابل استقلال خوزستان این‌بار با ۴ فروند هواپیمای خطوط هوایی وارِش، از فرودگاه ساری به اهواز اعزام خواهند شد تا به‌عنوان یار دوازدهم در کنار تیم حضور داشته باشند.»

دیگر خبرها

  • فرود 4 هواپیمای پرشورهای نساجی در اهواز!
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • بارش باران در اهواز
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب