Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در این جلسه که به ریاست سعید جمشیدی عضو هیات مدیره بانک گردشگری برگزار شد، مدیرعامل شرکت لیزینگ گردشگری گزارشی از عملکرد شرکت در سال 1398 و برنامه های سال 1399 را بیان کرد.

حسن کدخدا مدیرعامل لیزینگ گردشگری یکی از برنامه های مهم سال 1399 را رشد سودآوری شرکت ذکر کرد و افزود: بهینه سازی پرتفوی شرکت، طرح فروش املاک و مستغلات اداری و تجاری، طرح فروش اقساطی تجهیزات و ماشین آلات، لوازم خانگی اداری و الکترونیکی  و همچنین خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سواری (نو و دست دوم) از دیگر برنامه های سال جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ویروس کرونا در کشور از اسفندماه سال گذشته شروع شد، طرح لیزینگ الکترونیک را برای سال 99 در دستور کار داریم تا خدمات لیزینگ را هم از طریق وب سایت شرکت و هم اپلیکیشن به مشتریان ارائه دهیم.

کدخدا تصریح کرد: ورود شرکت به بازار سرمایه از برنامه های مهمی است که در سال 1400 عملیاتی می شود اما مقدمات آن از نیمه دوم سال جاری رقم خواهد خورد.

لیزینگ گردشگری در سال 1379 با نام لیزینگ "شید" به ثبت رسید و در سال 1398 تحت عنوان "لیزینگ گردشگری" تغییر نام یافت. شرکت لیزینگ گردشگری (سهامی خاص) در حال حاضر تحت نظارت بانک مرکزی و با مجوز این بانک فعالیت می کند.

شرکت لیزینگ گردشگری از شرکت های گروه مالی گردشگری است و سهامداران عمده آن را "بانک گردشگری" و "گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران"(سمگا) تشکیل می دهند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: شرکت لیزینگ گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۲۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب طرح جامع دومین شهرک مسکونی دولتی فارس

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس گفت: طرح جامع دومین شهرک جدید استان فارس در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران مصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، ناصر رضایی اظهار داشت: این شهرک نیز در راستای قانون جهش تولید مسکن طراحی شده و اصول نظری و مبانی فکری که در طراحی این شهرک به آن اهتمام ورزیده شده بر پایه مکتب شیراز شهر زیست پذیر بوده است. 

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس با بیان اینکه مساحت طرح جامع شهرک مزبور 880 هکتار است افزود: جمعیتی بالغ بر 83 هزار نفر را در قالب سه پهنه مسکونی جداگانه در خود جای می‌دهد و طراحی این شهرک در قالب سه بخش مسکونی و یک بخش خدماتی در قالب ساختمان‌های یک و2 و 4 طبقه برنامه‌ریزی شده است. 

وی اضافه کرد: نقش توسعه مبتنی بر حمل و نقل عمومی در طراحی شهرک نیز از اهمیت بالایی برخوردار بوده که در نهایت طرح جامع شهرک هدف والایی که توسعه پایدار است را دنبال می‌کند. 

رضایی بیان کرد: این شهرک به واسطه قرارگیری در محور گردشگری روستایی و طبیعت گردی به همراه نگاه سکونت با نقش گردشگری و تفریحی به عنوان نقش مکمل همراه است. 

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس خاطرنشان کرد: این شهرک جدید همچنین برخوردار از فضا‌های خدماتی در مقیاس شهر و یا فراشهری که طیفی از زمینه‌های آموزشی- درمانی و فضا‌های گردشگری و سبز و کشاورزی است.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای اورتون؛ فرهاد مشیری از توافق برای فروش باشگاه خارج می‌شود
  • بانک ملی ایران؛ پشتیبان توسعه طرح های صنعت نفت کشور
  • تصویب طرح جامع دومین شهرک مسکونی دولتی فارس
  • اهتمام بانک کشاورزی به تحقق امنیت غذایی با مشارکت مردم
  • سپرده بلندمدت دارایی‌های پرسپولیس در بانک شهر
  • طرح کالابرگ الکترونیکی دوباره اجرا می‌شود؟
  • طرح کالابرگ الکترونیکی مجدداً اجرا می‌شود؟
  • دولت برنامه‌ای برای ارسال لایحه واگذاری حقوق کارگران به مجلس ندارد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد