Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود سلیمانیان روز یکشنبه  درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا،‌ افزود: بخش زیادی از این همکاری به‌واسطه تفاهم‌نامه‌هایی است که بین واحدهای صنعتی و شرکت برق امضاشده و بر اساس آن، واحدهای صنعتی مکلف به ‌صرفه‌جویی در مصرف برق در ساعات اوج مصرف شده‌اند.

وی اضافه کرد: حدود یک هزار و ۸۰۰  واحد صنعتی بزرگ با شرکت برق قم در راستای مدیریت مصرف برق تفاهم‌نامه امضا کرده و همکاری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: استان قم هفته گذشته با همکاری واحدهای صنعتی در ناحیه سبز قرار گرفت و به همین دلیل خاموشی‌های گسترده و اضطراری در سطح این استان اعمال نشد.

سلیمانیان بیان کرد: دراین مدت توانستیم سقف پیک مصرف را نگه داریم و توان تعریف‌شده بالاتر از حد مجاز افزایش نیابد.

وی در توضیح تفاهم‌نامه منعقد شده با واحدهای صنعتی،‌ بیان کرد: مشترکین صنعتی که نسبت به کاهش پیک‌ بار در ساعات اوج مصرف اقدام نمایند، پاداش دریافت می‌کنند و این طرح از ۱۷ خردادماه آغازشده و تا پایان مردادماه امسال ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در این طرح از صاحبان واحدهای صنعتی درخواست می‌شود مصرف خود را از ساعت ۱۳ تا ۱۷ کاهش دهند تا از خاموشی‌های اضطراری و ناخواسته در استان جلوگیری شود.

به گفته مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت برق قم،‌ پاداش این صنایع به میزان اختلاف مصرف در ساعات اوج بار نسبت به مصرف یک ماه گذشته این شرکت‌ها بستگی داشته و از طریق نرم‌افزار سامانه مدیریت پیک‌بار کشور محاسبه می‌شود.

در حال‌حاضر بیش از ۵۷۰ هزار مشترک برق در استان قم وجود دارد؛ ۱۳ درصد برق قم در بخش کشاورزی، ۲۸.۴ درصد در بخش صنعت، ۳۶.۵۵ درصد در بخش خانگی، ۱۰.۴ درصد در بخش عمومی، ۹.۷۸ درصد سایر مصارف و ۱.۸۳ در بخش روشنایی معابر مصرف می‌شود.

برچسب‌ها انرژی برق قم برق وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق قم برق وزارت نیرو انرژی برق قم برق وزارت نیرو واحدهای صنعتی برق قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۲۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این جلسه با حضور مدیر جهاد کشاورزی، نماینده فرمانداری و اداره راهداری، مدیر باغبانی سازمان، معاون فنی و اجرایی، رئیس اداره بهبود تولیدات گیاهی، مسئولین واحدهای باغبانی و صنایع تبدیلی و تکمیلی مدیریت برگزار شد.

امجدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه با اشاره به تولید بالای سیب و وجود ۱۶ کارخانه فعال تولید پوره میوه و کنسانتره در شهرستان ارومیه، ساماندهی مراکز جمع آوری سیب را از اولویت های کاری این مدیریت عنوان نمود.

 وی همچنین بر برگزاری جلسات منظم تا شروع فصل کار این مراکز، در راستای جلوگیری از انباشت سیب در کنار جاده‌ها کرد.

 در ادامه در خصوص نحوه صدور مجوز، تمدید آن برای متقاضیان بحث و تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد برای هماهنگی بیشتر، جلسات آتی با حضور نمایندگان کارخانجات و  سایر ادارات و نهادهای مرتبط برگزارشود.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • عدم وجود سایت مدیریت پسماند ویژه در شهرک‌های صنعتی
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • رفع بحران ناترازی انرژی با ۲۰ درصد صرفه‌جویی
  • عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
  • سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود