Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار گفت: طبق اعلام دستگاه‌های خدمات رسان تامین آب برای اراضی جدید و توسعه ساخت و ساز شهری درآن منطقه فعلا امکان پذیر نیست تا در دراز مدت پروژه عظیم انتقال آب طالقان به نقاط مختلف استان صورت پذیرد و بتوان مشکل کمبود آب استان و همچنین آب شهرآبیک را تامین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرخ زادافزود: برای اجرای خدمات تاسیسات زیربنایی شامل خط انتقال مخزن سرویس، شبکه توزیع، چاه‌های آب، خط انتقال، تسفیه خانه، خطوط انتقال برق و گاز و آماده سازی زیرساخت تاسیساتی نیز هزینه سنگینی مورد نیاز است که براساس مصوبه مجلس در دوره‌های قبل دولت اعتباری برای آماده سازی خدمات زیر ساختی تخصیص نمی‌دهد و باید توسط خود مالکین و تعاونی‌ها این کار صورت بگیرد.

او ادامه داد: با تعاونی‌ها توافقاتی صورت گرفت که در چند قسط یک سوم از کل هزینه را پرداخت کنند که دستگاه‌های خدمات رسان بتوانند شبکه را احداث کنند و بعد تعاونی‌ها از مالکین دریافت کنند که این طرح با شکست مواجه شد.

فرخ زاد افزود:همچنین پیشنهادی دیگر به شورای عالی معماری با امضای استاندار به وزیر ارسال شد مبنی بر اینکه ۱۰۰ هکتار زمین در اختیار اداره راه شهرسازی استان قرار بگیرد و بعد با انجام مزایده بتوانند منابع مالی را تامین کنند و دستگاه‌های خدمات رسانی عملیات خود را انجام دهند و سپس از مالکین دریافت کنند که مورد موافقت قرارنگرفت.

او خاطرنشان کرد:متقاضیان می‌توانند در طرح اقدام ملی مسکن در شهرک مهرگان ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری قزوین توسعه شهر طرح ملی مسکن راه و شهرسازی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۲۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در این حادثه که ساعتی پیش در آزاد راه قزوین به زنجان بعد از عوارضی شماره 2 رخ داد، 3 نفر مصدوم شدند.   سرهنگ ذاکری منش افزود: این تصادف موجب ترافیک در این محور شد.   علت حادثه در دست بررسی است.    

دیگر خبرها

  • اجرای طرح کنترل پوکی استخوان برای زنان بالای ۵۰ سال در زاهدان
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • مدارس، صاحب نیروگاه های خورشیدی می شوند