Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@12:54:58 GMT

اولویت اول مجلس یازدهم، اقتصاد و معیشت است

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۳۱۲۴

اولویت اول مجلس یازدهم، اقتصاد و معیشت است

«محسن پیرهادی» عضو هیأت رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در گفت‌وگویی با وب‌سایت «العهد» لبنان به مهم‌ترین اولویت‌های دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی پرداخت.

اخبار سیاسی- وی گفت: اولویت اول مجلس یازدهم ، اقتصاد و معیشت است، ما نمی‌توانیم تقویت روابط اقتصادی و دیپلماتیک را در کنار بخش اقتصادی نادیده بگیریم؛ حمایت موثر از محور مقاومت در منطقه جنوب غرب آسیا نیز یکی از اولویت‌های ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن پیرهادی ادامه داد، وضعیت به قبل برنخواهد گشت بویژه پس از آنکه آمریکا سردار «حاج قاسم سلیمانی» را ترور کرد؛ فرزندان منطقه مسیر این شهید را ادامه خواهند داد و پیروزی و عزت را به ارمغان خواهند آورد.

 وی درباره مقابله مجلس با اقدامات آمریکا و غرب گفت: کشور ما طی سال‌های گذشته تجربه زیادی به دست آورده و هزینه زیادی برای این تجربه داده است. دوست و دشمن باید بدانند که هیچ راهی برای اعتماد ما به آمریکا و خوشبینی ما به این کشور وجود ندارد. درباره کشورهای اروپایی نیز، ما روی آنها حساب نمی‌کنیم. بر تقویت توانایی‌های داخلی در کشورمان، نگاه به داخل، تعامل با کشورهای همسایه، تقویت قدرت داخلی و ایجاد شبکه‌ای از کشورهای مخالف با هیمنه و استکبار تأکید داریم همانگونه که این موضوعات در طول یک ماه از شروع کار مجلس جدید آشکار شده است.

پیرهادی تأکید کرد: حمایت فراگیر از جبهه مقاومت، سیاست دائم جمهوری اسلامی ایران است و مسایل فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن، بحرین و سایر کشورهای اسلامی از بارزترین اولویت‌های کمیته امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس است.

وی افزود: پس از شهادت فرمانده قلب‌ها شهید سلیمانی و واکنش قدرتمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرعت تحولات در منطقه شتاب گرفته و ما وضعیت را با دقت بررسی می‌کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس یازدهم محسن پیرهادی عضو هیات رئیسه مجلس محسن پیرهادی مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم

مجتبی ذوالنوری، نماینده مجلس، با حضور در دانشگاه قم و با انتقاد از قالیباف اظهار کرد: در موضوع بازنشستگی بعضی از نماینده‌ها متوجه نشدند و رأی دادند از جمله خود بنده!

نماینده مردم قم در خصوص رای موافق به افزایش سن بازنشستگی و مخالفت با آن تشریح کرد: در این مورد موضوع به گونه‌ای مطرح ‌شد که بعضا نمایندگان به درستی متوجه بحث نشدند و حین رای‌گیری و با توجه به زمان بسیار محدود آن، به موضوع مورد بحث رای اشتباه داده ‌شد؛ در این خصوص هم چنین بوده که بنده و برخی نمایندگان به دلیل تداخل مباحث متوجه نشده و به اشتباه رای دادیم که وقتی موضوع مشخص شد شخصا هم به صورت علنی و هم از طریق نامه به دبیر شورای نگهبان اعلام کردم که این مصوبه ایراداتی دارد و شرعا نیز اشکال دارد.

دیگر خبرها

  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» طرحی برای کمک به اقتصاد روستا
  • حضور ایران در بریکس تاکنون مثمرثمر بوده است
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • رئیسی: توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است