Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:51:58 GMT

آمریکا ابرقدرت نیست/ وزارت خارجه از منطقه غافل است

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۳۴۰۵

آمریکا ابرقدرت نیست/ وزارت خارجه از منطقه غافل است

به گزارش خبرنگار مهر، مالک شریعتی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی، اظهارداشت: از وزیر امور خارجه درخواست می کنم که به حاشیه نرود و به اصل موضوع توجه کند.

وی با اشاره به تأثیر قیمت دلار بر معیشت مردم گفت: مسئول مستقیم دلار ۲۰ هزار تومانی وزارت امور خارجه است و میزان تسلط بر معیشت و اقتصاد کشور از هفت سال پیش بدتر شده و معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه بسیار ضعیف عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اگر آمریکا اصلاح طلب و اصولگرا نمی شناسد، پس چرا شما در آمریکا گفتید اگر مذاکرات به نتیجه نرسد، رقیب ما در ایران حاکم می شود. و آیا این التماس رأی به آمریکایی ها نبود؟

شریعتی تصریح کرد: شما در زمینه دیپلماسی اقتصادی در منطقه چه کار کرده اید؟ تقریبا در همه قراردادهای انرژی در منطقه از جمله در کرسنت امارات، ترکیه و ترکمنستان ما سرافکنده شدیم و همچنین قرارداد گازی ما با پاکستان و هند به کجا رسید؟

وی تأکید کرد: چرا که همه ظرفیت های کشور را به آمریکا پیوند زدید و از منطقه غافل شدید.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: آمریکا ابرقدرت نیست اما شما آمریکا را به طمع انداختید که زانوی خود را بر گلوی اقتصاد ایران بگذارد.

کد خبر 4966087 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ایالات متحده آمریکا وزارت امور خارجه محمد جواد ظریف قیمت دلار مالک شریعتی مجلس شورای اسلامی ایالات متحده آمریکا حسن روحانی حجت الاسلام حسن روحانی محمد باقر قالیباف برجام سید عباس موسوی مجلس یازدهم ایران جمهوری اسلامی ایران خبرگزاری مهر هیئت دولت محمد جواد ظریف اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۳۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»

به گزارش «تابناک» به نقل از یورو نیوز، برنامه «پاداش برای عدالت» سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام‌های «ر.ک»، «ک.ب.س.» و «ح. ه» تا ۱۰ میلیون دلار پاداش پرداخت می‌کند.
 
به ادعای این نهاد دولتی آمریکا؛ این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • سفر اردوغان به آمریکا به تعویق افتاد
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم
  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • پاکستان رویکرد حقوق بشری مغرضانه آمریکا را زیر سوال برد
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»