Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه به دلیل شیوع کرونا در شورای شهر تهران تصمیم گرفته بودیم دو تا سه هفته شورای شهر را تعطیل کنیم، گفت:‌به دلیل اینکه در غربالگری از کارکنان مشخص شد یک نفر مبتلا به کرونا است، این موضوع از دستور کار خارج شد.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره جلسه هم‌اندیشی برخی از اعضای شورای شهر با مدیران شهری اظهار داشت: پروژه‌های اولویت‌محور تحقق‌پذیر از جمله موضوعات مورد بحث در جلسه هم‌اندیشی امروز بود که لیست این پروژه‌ها را با همکاری بسیاری از اعضای شورا بررسی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موضوع کرونا در شورا از جمله مباحث دیگر در جلسه شورای شهر بود چرا که خبری به ما واصل شد که سه نفر از پرسنل شورای شهر مبتلا به کرونا شده‌اند. این مسأله نگرانی ایجاد کرده و پرسنل مورد غربالگری قرار گرفتند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: نتیجه غربالگری ابتلا یک نفر از نیروهای خدماتی به کرونا بود که پیش از مشخص شدن نتیجه غربالگری وضعیت نگران‌کننده‌ای پیش آمده بود و حتی تصمیم گرفتیم دو تا سه هفته شورا را تعطیل کنیم.

هاشمی درباره حادثه حریق در کلینیک سینا مهر گفت:‌بلافاصله پس از این اتفاق کارگروه ویژه با ریاست کمیسیون سلامت و محیط زیست در شورای شهر تشکیل شد و بازدیدها نیز از محل صورت گرفت.

وی گفت: روز گذشته جلسه سه ساعته با شهردار تهران داشتیم و موضوع حادثه بازبینی شد. امروز در صحن شورا نیز دستور جلسه اول را تغییر دادیم و به موضوع بررسی حریق در کلینیک سینا مهر اختصاص دادیم.

رئیس شورای شهر تهران گفت: 4 عامل شهرداری، مالکین، نماینده وزارت بهداشت و وزارت کار را نیز برای جلسه امروز صحن شورا دعوت کردیم تا گزارشاتی ارائه شود و امروز نیز حناچی به صحن شورا می‌آید و گزارشی نیز توسط او بیان می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محسن هاشمی رئیس شورای شهر کلینیک سینا مهر رئیس شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۳۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران

رئیس شورای شهر تهران از آغاز به کار ۳۵۲ هیئت امنای محلات شهر تهران، همزمان با نزدیک شدن به روز ۹ اردیبهشت (روز شوراها) خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران اظهار کرد: پیرو تحقق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، مبنی بر تشکیل هیئت امنای محلات در 352 محله پایتخت این هیئت امنا  از 9 اردیبهشت‌ماه سال جاری همزمان با گرامیداشت تشکیل شوراهای سراسر کشور که به روز شوراها نامگذاری شده، آغاز به کار خواهند کرد و نخستین جلسه رسمی خود را برگزار می‌کنند.

وی ضمن ابراز خرسندی از استقبال گسترده و مشارکت فعال شهروندان در فرآیند تشکیل هیئت امناء در سطح شهر تهران، فعالیت این هیئت‌های امنا را نقطه عطفی در مسیر نیل به مشارکت محله محور برشمرد و افزود: آغاز به کار این هیئت های امنا در 352 نقطه از پایتخت و با حضور 7350 نفر از معتمدین آن هم در مدیریت شهری این دوره  می‌تواند زمینه‌ساز هم‌افزایی و همکاری سازنده بین آحاد مختلف مردم و نهادهای ذیربط در جهت ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان در محلات مختلف شهر تهران شود.

رئیس شورای شهر تهران در تشریح تشکیل این هیئت امنای محلات،  یادآور شد: اعضای این هیئت متشکل از نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد، تشکل‌های جهادی، معتمدین محله، نخبگان، گروه‌های جهادی، نمایندگان هیئت‌های مذهبی و قرآنی، حوزه‌های علمیه، نمایندگان کلانتری، مدارس، مجموعه‌های ورزشی، بانوان فعال، ائمه جماعات، پایگاه‌های بسیج محله و معتمدین شورای شهر تهران است از این رو اهمیت حضور فعال و منظم کلیه اعضای هیئت امنا در این جلسه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه تشکیل نخستین جلسه آن هم همزمان با روز شوراها، فرصتی مغتنم برای آشنایی و تبادل اطلاعات پیرامون چالش‌ها و فرصت‌های موجود محلات خواهد بود و  موضوع انتخاب ارکان هیئت امنا، تعیین اولویت‌ها و برنامه‌های آتی در راستای ارتقاء سطح کیفی زندگی، ایجاد هم‌افزایی و همکاری بین اعضا و ساکنین محلات و سایر نهادهای ذیربط از مهمترین محورهای این جلسات به شمار می‌رود.

جلسه اعضای شوراهای ادوار گذشته برگزار می‌شود

چمران با اشاره به اینکه شروع این مراسم به صورت آنلاین از صحن شورای شهر تهران، همزمان با تشکیل جلسات هیئت امناء محلات همراه خواهد بود گفت: بعدازظهر همان روز، شورای شهر تهران، میزبان حضور اعضای ادوار دوره‌های اول تا ششم برای هم‌اندیشی در خصوص مسائل روز شهر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • لایحه افزایش تعطیلات نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است