Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی در نشست با جمعی از خانواده‌های عرصه مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا (ع) اظهار داشت: میزان تولید مواد مخدر در کشور افغانستان ۱۸ برابر سال‌های گذشته شده به گونه‌ای که بیش‌از ۷۰۰ نوع مواد مخدر از نوع صنعتی و غیرصنعتی تولید می‌شود که اثرات بسیار مخرب بر جسم و روح جامعه می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حجم زیادی از این مواد مخدر به مقصد کشورهای اروپایی قاچاق و بخشی از آن در داخل کشور توسط قاچاقچیان توزیع می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان بیان کرد: وجود معتادان متجاهر در سطح شهرهای استان باعث آسیب روانی به آنان و به همه کسانی که چشمشان به این افراد می‌افتد می‌شود و آنان را آزرده خاطر می‌سازد از این رو برنامه‌ریزی شده تا یک هزار و ۵۰۰ نفر از معتادان متجاهر در مراکز ترک اعتیاد، ساماندهی شوند و پس از ترک به جامعه بازگردند.

وی بیان کرد: شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر خون خود را برای حفظ کرامت انسانی و نجات جان انسان‌های جهان از دست داده‌اند.

موهبتی تصریح کرد: جامعه مدیون خون شهدا است و خدمت به خانواده شهدا وظیفه همه مسؤولان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان نیز در این نشست تعداد شهدای استان را ۲ هزار و ۴۰۹ شهید عنوان کرد و اظهار داشت: از این تعداد یک هزار و ۲۵ شهید مربوط به شهدای ترور هستند.

عباس پالاش تعداد جانبازان سیستان و بلوچستان را چهار هزار و ۲۳۳ نفر و تعداد آزادگان را ۵۱۴ نفر اعلام کرد.

گفتنی است در این دیدار هفت تن از خانواده شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان به بیان دیدگاه‌ها و خواسته‌های خود پرداختند.

کد خبر 4966083

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان مواد مخدر ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان دهه کرامت شهرکرد بیرجند ایلام استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا مواد مخدر مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۳۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: کارکنان پرتلاش کلانتری‌ها در خط مقدم تامین امنیت جامعه قرار دارند و در بررسی‌های بعمل آمده فرماندهی انتظامی استان با اقدامات پیشگیرانه و تامینی پلیس، اثر بخشی آموزش‌های همگانی پلیس، مشارکت‌های مردمی، توجه مردم به توصیه‌های پلیس و اقدامات کنترلی بر سارقان با کاهش ۱۸ درصدی در جمع کل سرقت‌ها در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حاصل شده است.

وی همدلی و همکاری را مهمترین عامل موفقیت در انجام ماموریت‌های محوله دانست و افزود: کاهش سرقت‌ها و پیشگیری از جرائم منوط به تلاش مضاعف و جهادی فرماندهان و کارکنان پلیس و مشارکت شهروندان است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، خدمت گذاری به مردم را مدال افتخار برای کارکنان فراجا دانست و یاد آور شد: باید به خود ببالیم در سازمانی خدمت می‌کنیم که خدمت گذاری به مردم یک نعمت الهی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • سازش ۶۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاوران کلانتری‎های سیستان و بلوچستان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه