Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت انتقال دستفروشان پارکینگ پروانه به پارک شهر گفت: از دستفروشان علاقه‌مند به انتقال به پارک شهر برای ادامه فعالیت ثبت نام به عمل آمد و تا به امروز بیش از ۵۰۰ نفر از آن‌ها جهت انتقال ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه ۱۲ تهران افزود: بعضی از کسبه پارکینگ پروانه تمایلی برای جابه جایی و انتقال به پارک شهر را ندارند، از این رو باید منتظر ماند تا ببینیم آیا پس از ایمن سازی پارکینگ پروانه آیا ادامه فعالیت آن‌ها در مجموعه پارکینگ پروانه فراهم می‌شود یا خیر که باید گفت تصمیم گیری در این زمینه نیازمند کار کارشناسی است.

سعادتی ادامه داد: بسیاری از دستفروشان با مشکل معیشتی مواجه هستند، اما باید گفت خواسته آن‌ها ایجاد فضای جدید برای ادامه فعالیت است که پیشنهاد ما در مدیریت شهری این بود در این بازه زمانی تا پاییز آن‌ها در پارک شهر فعالیت کنند.

او در پاسخ به این سوال که وضعیت دستفروشانی که برای انتقال ثبت نام نکردند چه می‌شود؟ گفت: آن‌هایی که ثبت نام نکردند باید منتطر بمانند تا وضعیت ادامه فعالیت آن‌ها پس از ایمن سازی بررسی شود.

شهردار منطقه ۱۲ تهران با اشاره به حادثه کلینیک سینا اطهر گفت: حادثه ساختمان سینا اطهر در حالی رخ داد که این ساختمان ۳ اخطار ایمنی داشت، اما باید گفت پارکینگ پروانه تا به امروز نزدیک به ۲۷ اخطار ایمنی دریافت کرده است و با توجه به میزان مراجعه ۲۰ هزار نفری به این مجموعه اگر حادثه‌ای رخ دهد، به طور حتم شاهد فاجعه ملی خواهیم بود.

او گفت: برخی بر این باورند که انتقال دستفروشان پارکینگ پروانه به پارک شهر برای شهرداری تهران دارای منافعی است که ما تلاش کردیم با برگزاری جلسه‌ای ۳ ساعته اهداف خود را از ایمن سازی پارکینگ پروانه بیان کنیم.

شهردار منطقه ۱۲ تهران تصریح کرد: عده‌ای صحنه گردان حواشی پارکینگ پروانه هستند و نمی‌خواهند که این پارکینگ ایمن سازی شود.

بیشتر بخوانید

کلاف سر در گم روز بازار پارکینگ پروانه/ پارک شهر در انتظار حضور ۲۰ هزار نفری مشتریان اجناس آنتیک صدور ۲۷ اخطار ناایمنی پاساژ پروانه به شهرداری منطقه

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر دستفروشان پاساژ پروانه مدیریت شهری شهردار منطقه ۱۲ تهران پارکینگ پروانه ادامه فعالیت پارک شهر ایمن سازی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۳۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آبی روشن» پروانه نمایش گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی فیلم، پروانه نمایش فیلم سینمایی «آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا و تهیه‌کنندگی محمدحسین میری صادر شد و به زودی در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.

مهران احمدی، مهران غفوریان، سارا حاتمی، مرتضی امینی‌تبار، روح‌الله زمانی، علی‌اکبر اصانلو، کاظم هژیر آزاد، سامان مهکویه ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «کشف یک فیروزه‌ کمیاب زندگی یونس که صاحب معدن، معتمد و بزرگ شهر است را وارد مسیر مخاطره‌آمیزی می‌کند.»

این فیلم سینمایی در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر اکران شد و مورد استقبال منتقدان و اهالی رسانه قرار گرفت و نامزد بهترین نقش اول زن، بهترین طراحی صحنه، بهترین موسیقی متن، بهترین فیلمبرداری و بهترین صداگذاری شد.

«آبی روشن» محصول مشترک سازمان هنری رسانه‌ای اوج، بنیاد سینمایی فارابی و بنیاد بین المللی امام رضا (ع) است که فیلمنامه آن را امیر ابیلی و داوود گنجوی نوشته‌اند.

کد خبر 6100416 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی در مجموعه پایانه بار یزد
  • بیش از ۱۰ هزار خودرو در پارکینگ‌های آذربایجان‌غربی توقیف هستند
  • توقیف ۱۰ هزارخودرو در پارکینگ/خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • فیلم سینمایی «آبی روش» پروانه نمایش گرفت
  • «آبی روشن» پروانه نمایش گرفت
  • ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی در مجموعه‎ی پایانه بار یزد
  • رهاسازی آب از سد آزاد به سد قوچم آغاز شد
  • جانمایی برای ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم
  • طرح ممنوعیت ورود موتورسیکلت به بازار اصفهان اجرا شد
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند