Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم امیرجلالی که این روزها عزادار همکار قدیمی‌اش سیروس گرجستانی است، می‌گوید: «همین هفته قبل مرحوم گرجستانی مرا به خانه جدیدشان دعوت کرد؛ افسوس که گفتم بعد، و اجل مهلت نداد!»

سیروس گرجستانی، بازیگر تئاتر، تلویزیون وسینمای کشورمان، دو روز قبل، بر اثر عارضه قلبی از دنیا رفت.

مریم امیرجلالی که در سریال «متهم گریخت» نقش همسر سیروس گرجستانی را ایفا کرده بود و در کنار هم زوج شیرین سرور و هاشم را در قاب جادو ماندگار کردند، این روزها سخت متاثر از فوت ناگهانی همکارش است و افسوس می‌خورد از اینکه کرونا دیدارشان را به تاخیر انداخت و اجل هم مهلت نداد که این دیدار تازه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرجلالی که به گفته خودش در سریال‌هایی چون «متهم گریخت» و «پشت کنکوری‌ها» و تله‌فیلم‌های «چمدان‌های خالی» و «ماشین مشتی ممدلی» با مرحوم گرجستانی همبازی بوده است، درباره این هنرمند فقید گفت: «اصلی‌ترین کاری که با هم داشتیم همان «متهم گریخت» است؛ چون تمام خاطره‌ها و صمیمیتی که بین من و مرحوم گرجستانی شکل گرفت، مربوط به همین سریال است.»

این بازیگر ادامه داد: «چقدر این آدم، انسان و بااخلاق بود که من به راحتی سه ماه با ایشان کار کردم. این سریال ساخت خوبی داشت و به همین دلیل هم بر دل مردم نشست. مرحوم گرجستانی بسیار انسان صمیمی، مردم‌دار و با شخصیتی  بود. هر چقدر از خوبی ایشان بگویم کم گفته‌ام.»


امیرجلالی در ادامه با ابراز ناراحتی و تاثر از مرگ ناگهانی همکارش، توضیح داد: «من نبودم و برای یک  کار اداری به شمال آمدم. وقتی زنگ زدند و این خبر را به من دادند، احساس می‌کردم که نزدیک‌ترین فرد زندگی‌ام از بین رفته است. آنقدر متاثر شدم از مرگ سیروس گرجستانی که قابل توصیف نیست. اصلا فکر نمی کردم ایشان به این زودی‌ها از میان ما بروند.»

او افزود: «مرحوم گرجستانی در شرایطی نبود که با این سن و سال پنج صبح بلند شود و برود سر کار. گویا ساعت پنج صبح برای کاری به حصارک کرج می‌رفتند و آن کار هم ناتمام مانده است. حالا نمی‌دانم ته قصه را چطور می‌بندند.»

امیرجلالی همچنین گفت: «متاسفانه برای تنها چیزی که ارزش قایل نمی‌شوند، هنرمند است و یکی از آن‌ها سیروس گرجستانی بوده است. در این شرایط اصلا وقت کار کردنش نبود.»

سرور خانم «متهم گریخت» درباره آخرین دیدارش با هاشم آقا گفت: «آخرین بار پارسال به خانه مرحوم گرجستانی رفتم ناهار و شام آنجا بودم و شب خداحافظی کردم و بعد رفتم کانادا. دیگر نرفتم خانه‌شان تا وقتی که خانه‌شان را عوض کردند و به بومهن رفتند و پس از سالیان سال فعالیت هنری، تازه صاحبخانه شده بودند و می‌خواستند مرا دعوت کنند. می‌خواستم وقتی از کانادا برگشتم به دیدن‌شان بروم اما برگشتنم با شیوع ویروس کرونا مصادف شد و صبر کردم تا شرایط برای دیدار بهتر  شود. اتفاقا هفته گذشته مرحوم گرجستانی و خانم‌شان با من تماس گرفتند که کی می‌آیی و من گفتم که بومهن را خوب بلد نیستم، ایشان گفتند تا جاجرود بیا من به دنبالت می‌آیم اما متاسفانه قسمت نشد که بروم ایشان را ببینم خیلی متاثر و ناراحتم که این موقعیت پیش نیامد و وجدانم ناراحت بود که چرا نرفتم ایشان را ببینم.»

بیشتر بخوانید

نقش‌های ماندگار سیروس گرجستانی در تلویزیون

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سیروس گرجستانی مرحوم گرجستانی متهم گریخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۳۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ارومیه در خصوص تجمع حمایتی دانشجویان آمریکایی از مردم غزه گفت: این اعتراضات در واقع نشان‌دهنده سرایت انتفاضه و طوفان احرار به قلب آمریکا پایتخت‌های کشورهای اروپایی است و نشان می‌دهد رسانه‌ها و ماشین تبلیغاتی غرب نتوانستند جلوی بیدارشدن وجدان ملت‌ها را بگیرند.

به گزارش ایسنا،‌ محمدحسن جوادی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ارومیه در خصوص تجمع حمایتی دانشجویان آمریکایی از مردم غزه اظهار کرد: با تداوم جنایت‌های وحشیانه صهیونیسم که با حمایت‌های مستقیم آمریکا و کشورهای غربی و سکوت کشورهای عربی انجام می‌پذیرد، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها در آمریکا و اروپا در اعتراض‌ها و اعتصاب‌های گسترده؛ ولی مسالمت‌آمیز، خواهان قطع ارتباط دانشگاه‌های آمریکا با رژیم کودکش صهیونیستی و عدم ارسال تجهیزات شدند.

وی ادامه داد: اما نیروهای امنیتی و پلیس به اتهام و بهانه عجیب یهودستیزی با ورود به دانشگاه‌ها به سرکوب و اعمال خشونت پرداخته و صدها نفر از دانشجویان و اساتید را بازداشت کردند این اقدامات به‌وضوح مخالف آزادی بیان و آزادی اعتراض ادعایی غربی‌هاست و برای عدم انعکاس جهانی این خشونت‌ها به دیوارکشی در اطراف محل‌های معترضین و تحصن‌کنندگان پرداختند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ارومیه عنوان کرد: این اعتراضات در واقع نشان‌دهنده سرایت انتفاضه و طوفان احرار به قلب آمریکا پایتخت‌های کشورهای اروپایی است و نشان می‌دهد رسانه‌ها و ماشین تبلیغاتی غرب نتوانستند جلوی بیدارشدن وجدان ملت‌ها را بگیرند.

وی گفت: تاریخچه و تجربه جنبش‌های دانشجویی در غرب نشان می‌دهد این جریان برخاسته از خواسته‌های بومی و ملی است و رنگ و بوی ضدیت با جنگ‌طلبی مثل جنگ ویتنام ضدیت با سیاست‌های امپریالیستی و مخالفت با کمونیسم و مبارزه با تبعیض نژادی بین سیاه‌پوستان و سفیدپوستان مانند آنچه که در آفریقا جنوبی در حمایت از مبارزات نلسون ماندلا بسیار موفق و مؤثر بوده است.

جوادی تصریح کرد: این جنبش الان بار دیگر فعال شده تا آغازی باشد بر پایان نژادپرستی صهیونیسم، امیدواریم این بار هم بتواند به هدف بلند و حق‌طلبانه خود نایل شود.

وی خاطرنشان کرد: این جنبش دانشجویی ظرفیت جهانی‌شدن را دارد و حتماً آرمان‌های انقلاب اسلامی نقش الهام‌بخشی داشته و دانشگاه‌های ایران و جهان اسلام می‌توانند هم‌صدا با آنها جنبش جهانی دانشجویی برای قطع ریشه صهیونیسم که همه قواعد بین‌المللی و انسانی را زیر پا گذاشته به پا کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی