Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@22:17:54 GMT

باید دوچرخه سواری را احیاء کنیم

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۳۸۴۷

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: باید به تقویت دوچرخه و دوچرخه سواری در جامعه با هدف ارتقاء سلامتی پرداخت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سید رضا صالحی امیری در بازدید از فدراسیون دوچرخه سواری در مجموعه ورزشی آزادی تهران گفت: دوچرخه سواری از گذشته در ایران جزئی از فرهنگ جامعه بوده است و با توجه به شرایط زیست محیطی و نیاز‌های امروز جامعه باید به حمایت و تقویت دوچرخه سواری به صورت همگانی و حرفه‌ای پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کمیته ملی المپیک گفت: استعداد‌های خوبی در بخش حرفه‌ای در دوچرخه سواری ایران وجود دارد که باید با کشف و پرورش این استعداد‌ها به بُعد حرفه‌ای آن کمک کرد.

صالحی امیری با تاکید بر فراهم کردن زمینه حضور بانوان در این رشته بیشتر از پیش گفت: این استعداد‌ها باید کشف و پرورش یابند که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش از این حرکت حمایت می‌کنند.

وی افزود: با توجه به آغاز فرآیند تغییر نسل در دوچرخه سواری باید به فدراسیون دوچرخه سواری برای این پوست اندازی فرصت داد.

پیش از صحبت‌های صالحی امیری قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری هم به ارائه گزارش درباره عملکرد این فدراسیون پرداخت و برخی دغدغه‌ها را عنوان کرد. برچسب ها: رئیس کمیته ملی المپیک ، بازدید ، فدراسیون دوچرخه سواری

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیس کمیته ملی المپیک بازدید فدراسیون دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۳۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد

 مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی که عضو هیات رئیسه و کمیته فنی فدراسیون بود. 

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:

احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد