Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@23:08:06 GMT

لزوم عیب یابی فرایند تولید و توزیع کالا

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۴۱۷۳

لزوم عیب یابی فرایند تولید و توزیع کالا

ایسنا/کرمان مدیرکل تعزیرات استان کرمان در پاسخ به این سوال که اگر نظارت وجود داشت، دیروز و امروز کشتارگاه‌ها اعتصاب نمی‌کردند و مرغ گرم در بازار بود و عملا به حال مصرف‌کننده این نظارت‌ها فایده‌ای ندارد و کالا گران باقی می‌ماند اظهار کرد: باید بررسی کرد که مشکل فرایند تولید و توزیع از کجا نشات می‌گیرد باید مدنظر داشت که متولی تولید مرغ سازمان جهادکشاورزی است و مسئول کشتارگاه‌ها و متولی فرایند بعد از کشتار مرغ سازمان صمت است بنابراین باید بررسی کنیم که کجای این فرایند معیوب است و همیشه نمی‌توان به صورت دستوری عمل کرد و باید به اصلاح عیب بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"ارسلان میری" امروز ۱۵ تیرماه در جمع خبرنگاران بر لزوم آشنا بودن همه مردم به تکالیفشان و همچنین مطالبه‌گر بودنشان تاکید کرد و گفت: همه آحاد جامعه باید به تکالیفشان آشنا باشند که متاسفانه این مهم کم‌رنگ می‌باشد.

وی گشت‌های مشترک را یکی از اقدامات فوریتی اداره کل تعزیرات استان در راستای کنترل بازار دانست و بیان کرد: باتوجه به اقتضائات زمانی کالاهای اولویت‌دار توسط کارگروه تنظیم بازار کشور اعلام می‌شود که در حال حاضر لوازم خانگی، مرغ و تخم‌مرغ از اولویت‌هاست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان ادامه داد: اکنون ستاد تنظیم بازار کشور قیمت مرغ را ۱۵ هزار تومان اعلام کرده است ضمن آنکه هر استان براساس شرایطش می‌تواند ۵ درصد کمتر یا بیشتر قیمت را تغییر دهد این درحالی است که واقعیت‌های موجود چیزی فراتر می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز مرغ در استان کرمان حدود ۱۸ هزار تومان بوده است افزود: باید واقعیت‌های اقتصادی را در نظر گرفت اگر چه ما با افرادی که از این قیمت مصوب تخلف می‌کنند برخورد خواهیم کرد.

میری در پاسخ به این سوال که اگر نظارت وجود داشت، دیروز و امروز کشتارگاه‌ها اعتصاب نمی‌کردند و مرغ گرم در بازار بود و عملا به حال مصرف‌کننده این نظارت‌ها فایده‌ای ندارد و کالا گران باقی می‌ماند اظهار کرد: باید بررسی کرد که این فرایند از کجا نشات می‌گیرد باید مدنظر داشت که متولی تولید مرغ سازمان جهادکشاورزی است و مسئول کشتارگاه‌ها و متولی فرایند بعد از کشتار مرغ سازمان صمت است بنابراین باید بررسی کنیم که کجای این فرایند معیوب است و همیشه نمی‌توان به صورت دستوری عمل کرد و باید به اصلاح عیب بپردازیم.

وی اضافه کرد: شاید در این پرسه نظارت، بازرسی، رسیدگی و ... تاثیری به حال مردم که اکثر جامعه ما از قشر متوسط رو به پایین هستند، تاثیری نداشته باشد لذا باید فرایند تولید، توزیع و ... اصلاح شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی کرمان گوشت مرغ کشتارگاه ها مرغ سازمان باید بررسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات

سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان یزد با حضور مدیران فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار و مسئولان دستگاه‌های متولی استان بر لزوم ارتقای کیفیت خدمت رسانی فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار تأکید کرد.

وی گفت: مقرر شد فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی در شهر یزد معرفی شوند.

مدرسی افزود: همچنین قرار شد تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات صورت گیرد تا بتوانند کالا‌های متنوع‌تر و با کیفیت تری را تهیه و به مردم عرضه کنند.

فرماندار یزد اظهار داشت: مقرر شد با پیگیری اجرایی شدن مصوبه کارگروه تنظیم بازار بتوانند اقلام و کالا‌ها را با سود و هزینه تمام شده کمتری به مردم عرضه کنند.

وی تأکید کرد: با استفاده از کالا‌های تولید شده در یزد، اقلام با قیمت کمتر و سرعت بیشتری در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • توزیع رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی با دلار چند نرخی!
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات