Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان غربی گفت:برای مدیریت ویروس کرونا در استان فرمانداران محدودیت‌های ابلاغی را بطور جدی پیگیر باشند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی  در پنجاهمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا ضمن قدردانی از تلاش مدافعان سلامت در بخش‌های مختلف گفت: بررسی دانشمندان حاکی از آن است که ویروس کرونا به این زودی‌ها پایان ناپذیر نیست و تنها راهکار مقابله با آن رعایت موارد بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان غربی افزود: برای کنترل روند صعودی بیماری اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی موثرترین راهکار است.

مقام عالی استان  به فرمانداران دستور داد تا محدودیت‌های ابلاغی را بطور جدی پیگیر باشند چرا که خبر‌های دریافتی حاکی از آن است که در برخی شهر‌ها هنوز نماز‌های جماعت، عروسی‌ها برگزار می شود.

شهریاری با بیان اینکه برخی افراد از ترس انگ بیماری، ابتلا به آن را کتمان می‌کنند گفت: کتمان بیماری گناهی نابخشودنی است چرا که فرد بیماری در صورتی که قرنطینه نشود تعداد زیادی از مردم را مبتلا می‌سازد.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به نقش فرهنگسازی در تشویق مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، ظرفیت روحانیون و ظرفیت‌های فرهنگی را فرصتی مهم دانست و گفت: دعوت مردم به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی مصداق امر به معروف است و باید جدی گرفته شود.

استاندار آذربایجان غربی رعایت موارد بهداشتی از جمله ماسک را در ادارات و بانک‌ها را الزامی دانست و افزود: جامعه کارمندی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند الگوی مناسبی برای سایر اقشار باشند.

مقام عالی دولت در استان  توسعه دولت الکترونیک را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: در صورتی که خدمات دستگاه‌های اجرایی بصورت الکترونیک به مردم ارائه شود بخش زیادی از تجمع‌های مردمی کم می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار آذربایجان غربی کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی دستورالعمل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی

دریافت 15 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تقویت سامانه بارشی موجب بارش برف بهاری به همراه تگرگ در شهرهای مهاباد، سلماس و ارومیه شده است.

کد خبر 6098170

دیگر خبرها

  • توضیحات استاندار تهران درباره تشکیل دو استان غربی و شرقی در تهران
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • سمپاشی ۱۸۱۶ هکتار از مزارع ارومیه بر علیه آفت سن غلات
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران