Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@22:52:05 GMT

توزیع 1800 بسته معیشتی در شهر قزوین

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۴۲۱۳

توزیع 1800 بسته معیشتی در شهر قزوین

فرمانده حوزه مقاومت بسیج نبی اکرم(ص) از توزیع 1800 بسته معیشتی در شهر قزوین در قالب طرح کمک مومنانه خبر داد.

مرتضی کاظمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج نبی اکرم(ص) در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین با اشاره به برگزاری طرح کمک مومنانه در قزوین اظهارکرد: توسط بسیجیان منطقه کوثر قزوین رزمایش کمک مومنانه در 6 مرحله عملیاتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شرایط بوجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا و فشار اقتصادی به اقشار مختلف جامعه و همچنین دستور مقام معظم رهبری، رزمایش کمک مومنانه در این حوزه و با مشارکت گسترده بسیجیان اجرایی شد.

کاظمی اضافه کرد: تمام بسته های تهیه شده در این رزمایش از محل کمکهای مردمی بوده و مردم خیر نیز با تمام توان خود برای دستگیری از اقشار آسیب دیده از این ویروس به پای کار آمدند.

وی ادامه داد: سعی میکنیم تهیه و توزیع این بسته‌ها تا عادی شدن وضعیت ادامه داشته باشد.

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج نبی اکرم(ص) عنوان کرد: اقشاری از قبیل کارگران فصلی.نیروهای خدماتی‌ منازل، پاکبانان سطح شهر. رانندگان دارای کارت هوشمند برون شهری و قشر کم در آمد و مستضعفین این ناحیه شهری تحت پوشش این کمک مومنانه قرار گرفتند.

انتهای پیام/

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مرتضی کاظمی قزوین رزمایش کمک مومنانه بسته معیشتی کرونا کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۶ هزار و ۳۵۴ صندوق در ۵ شهرستان حوزه انتخابیه تهران

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اله‌یاری، عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص توزیع صندوق‌های رأی الکترونیک برای برگزاری دور دوم انتخابات در استان تهران گفت: با توجه به تعداد آرای اخذ شده در برگزاری دور اول انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در شعب با اخذ زیر ۲۰۰ رأی سه صندوق، بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ رأی چهار صندوق، ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ رأی پنج صندوق و بالای هزار رأی شش صندوق پیش بینی شده است.

اله یاری عنوان کرد: در یک پادگان واقع در لواسانات شمیرانات که دو هزار رأی اخذ شده بود هفت صندوق مستقر خواهد شد.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات استانداری تهران بیان کرد: مجموعاً ۱۶ هزار و ۳۵۴ صندوق بین فرمانداری‌های حوزه انتخابیه تهران توزیع شده که ۱۲ هزار و ۶۴۴ صندوق برای تهران، یک هزار و ۴۳۱ صندوق برای ری، ۶۹۱ صندوق در پردیس، ۸۱۶ صندوق برای اسلامشهر و ۷۷۲ نیز به شمیرانات تحویل شده است.

کد خبر 6100864

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۶ هزار و ۳۵۴ صندوق در ۵ شهرستان حوزه انتخابیه تهران
  • نخستین رزمایش کمک مومنانه در بجنورد
  • خدمت رسانی ۴۱۵ گروه جهادی به مناطق محروم نیشابور
  • توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خراسان شمالی
  • توزیع بیش از ۱۶ هزار صندوق رای در ۲ حوزه انتخابیه تهران و ورامین
  • شناسایی سه واحد متخلف توزیع عمده قطعات خودرو غیراستاندارد
  • از باز کردن پیام‌هایی با محتوای بسته معیشتی و سبد کالا بپرهیزید
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین