Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@05:45:02 GMT

مراکز علمی و آموزشی شهرستان جهرم تعطیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۴۲۶۹

مراکز علمی و آموزشی شهرستان جهرم تعطیل شدند

معاون اداری و مالی دانشگاه جهرم یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن شهرستان جهرم در وضعیت قرمز و با توجه به اعلام استانداری فارس دانشگاه جهرم از  یکشنبه ۱۵ تیر ماه ۹۹ تا پایان هفته تعطیل است.

حامد دهدشتی افزود: این تعطیلی بنابه اعلام استانداری فارس است و نحوه ادامه فعالیت دانشگاه باتوجه به تصمیمات بعدی استانداری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تمام اتاق‌ها و راهروهای ساختمان اداری و همچنین بخش‌هایی از ساختمان دانشکده علوم که احتمال وجود ویروس کرونا در آن مکان‌ها وجود داشت اعم از کتابخانه، آبدارخانه و ... توسط امور عمومی دانشگاه ضدعفونی شده است.

وی اظهار کرد: برای اطمینان از سلامت همکاران، با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی و دفتر مشاوره و سلامت در حال  پیگیری و رایزنی با دانشگاه علوم پزشکی و درمانگاه‌های شهر هستیم تا شرایط انجام تست کرونا و آزمایش غربالگری کارکنان دانشگاه جهرم فراهم شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جهرم نیز در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: همه مراکز علمی و آموزشی ویژه دانش‌آموزان شامل مراکز آموزش زبان، ریاضی و ...  هم‌چنین مهدهای کودک و مراکز آموزش فوق برنامه که برنامه هایشان به صورت حضوری است تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

مهدی نیکفر افزود: با توجه به وضعیت قرمز بیماری کرونا در شهرستان جهرم و برای تامین و تضمین سلامت شهروندان این تصمیم اتخاذ شده‌است.

وی ابراز کرد: مراکز علمی و آموزشی مجاز به برگزاری کلاس حضوری تا اطلاع بعدی نخواهند بود.

نیکفر گفت:‌فقط کادر اداری مدارس با توجه به سیستم نوبت‌دهی پایه اول ابتدایی ثبت‌نام دایر هستند و مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند با توجه به تاریخ حضور دانش‌آموزان، ثبت‌نام کنند.

اجرای پروتکل‌های بهداشتی در وسایل نقلیه عمومی اجباری است

همچنین شهردار جهرم در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بازرسی های شدید وسایل نقلیه عمومی در زمینه  استفاده از ماسک و جا به جایی مسافران هر تاکسی تا سقف سه نفر اجرایی شده است.

علیرضا نظری با اشاره به اهمیت سلامت شهروندان در این روزهای پر اضطراب افزود:گروه های نظارتی و بازرسی سازمان حمل و نقل شهرداری جهرم با جدیت پیگیر این مسئله خواهند بود که هم مسافرین تاکسی و هم رانندگان پروتکل‌های‌ بهداشتی را رعایت کنند.

وی اظهار کرد: رانندگان تاکسی موظف هستند شهروندانی را که از ماسک استفاده نمی‌کنند سوار نکنند و خود نیز باید همیشه از ماسک استفاده کنند همچنین شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره های سازمان حمل و نقل شهرداری جهرم تماس بگیرند.
جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

 سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  اعلام کرد: از شنبه تاز ۱۴ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۴۸ مورد بستری شدند.

وی با اشاره به این که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۳۷ هزار و ۸۷۸ نفر رسیده است، افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱ هزار و ۴۰۸ نفر رسید.

لاری با بیان این که استان های خوزستان، آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: استان های تهران، فارس، اصفهان، مازندران، همدان، زنجان، سیستان و بلوچستان، البرز و لرستان در وضعیت هشدار هستند.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری ویروس کرونا مدارس جهرم بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری ویروس کرونا مدارس جهرم بهداشت و سلامت وزارت علوم تحقیقات و فناوری ویروس کرونا مدارس جهرم بهداشت و سلامت شهرستان جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر منابع آب شهرستان جهرم گفت: ماموران گشت و بازرسی منابع آب هنگام گشت زنی، یک دستگاه کمپرسور را بر روی چاه کشاورزی مشاهده کردند.
تقی خانی افزود: فرد خاطی بدون مجوز اقدام به حفاری غیر مجاز کرده بود.

وی گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی و  پاسگاه انتظامی منطقه، دستگاه توقیف شد.
وی از باغداران و کشاورزان خواست هرگونه تخلف در حوزه آب اعم از حفاری یا انتقال آب غیر قانونی را به شماره ۰۷۱۵۴۴۴۹۹۰ و ۰۷۱۵۴۴۴۹۸۶۵ اطلاع دهند.
شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور سراسری در جهرم