Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@21:52:37 GMT

بوفون سرانجام رکورد مالدینی را شکست

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۴۳۵۱

بوفون سرانجام رکورد مالدینی را شکست

 جان بوئیجی بوفون با حضور در ترکیب اصلی یوونتوس برای مصاف با تیم تورینو در هفته سی ام سری A به رکورددار جدید انجام بیشترین بازی در سری A تبدیل شد.

این ششصد و چهل و هشتمین بازی سنگربان ۴۲ ساله بانوی پیر در سری A بود که باعث شد او رکورد پائولو مالدینی کاپیتان اسطوره‌ای میلان را بشکند.

بوفون در این بازی یک گل خورد، اما در نهایت به تیمش برای کسب پیروزی ۴ بر یک کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که به تازگی قراردادش با یوونتوس را برای یک سال دیگر تمدید کرده است اولین بازی‌اش در سری A را با پارما و زمانی که تنها ۱۷ سال و ۹ ماه سن داشت انجام داد. او در تمام بازی هایش در سری A تاکنون ۲۹۶ کلین‌شیت (بازی بدون گل خورده) داشته و با ثبت زمان ۹۷۳ دقیقه، رکورد طولانی‌ترین مدت بسته نگه داشتن دروازه‌اش در این رقابت‌ها را هم در اختیار دارد.

دربی تورین، یک هزار و یکصدو پانزدهمین بازی رسمی دوران بازیگری بوفون در تمامی سطوح بود و ششصد و هفتادمین بازی او برای یوونتوس در تمامی رقابت‌ها که در ۳۱۶ مورد آن‌ها کلین شیت کرده است. بوفون ۲۲۰ تا از بازی‌هایش در سری A را برای پارما و مابقی را با پیراهن یوونتوس انجام داده و به جز فصل گذشته که در پاری‌سن‌ژرمن حضور داشت، تمام دوران بازیگری‌اش را در ایتالیا گذرانده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بوفون یوونتوس مالدینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جم رکورد فروش را شکست

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه پلیمری که شامل ۱۴ نماد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. نکته حائز اهمیت این گروه این بود که سرانجام ترمز رشد فروش غنوش در فروردین ماه کشیده شد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Izx

دیگر خبرها

  • جم رکورد فروش را شکست
  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • عملیات وعده صادق، مصداق بارز اقتدار ایران است
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • اوسمار: انرژی مثبتی برای شکست سپاهان داریم
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!