Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میناب، "زائری" بعنوان رئیس جدید امور آب و فاضلاب بخش بندزرک این شهرستان منصوب شد و این مراسم معارفه با حضور بخشدار بندزرک ، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میناب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،مصطفی زائرپور در این جلسه با بیان اینکه هدف آب و فاضلاب افزایش کیفیت خدمات به مردم است، گفت: راه اندازی امور آب و فاضلاب بندزرک موجب کیفی تر شدن خدمات و همچنین رفع سریع تر اتفاقات خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخش بندزرک 45 روستا و 50 هزار نفر جمعیت تحت پوشش دارد که راه اندازی امور آبفا در این بخش باعث تسریع در خدمات رسانی می شود.

مدیر امور آبفای شهرستان میناب، با اشاره به اینکه حجم فعالیت شرکت آب و فاضلاب پس از یکپارچه سازی آب شهری و روستایی افزایش چشمگیری یافته است، تصریح کرد، طی سه ماهه گذشته 200 مورد اتفاقات بروی شبکه توزیع بخش بندزرک انجام شده است.

وی ادامه داد، بخشی از مشکلات افت فشار و بعضا قطعی آب به دلیل فرسوده بودن شبکه هاست که در این راستا حدود دو هزار متر اصلاح شبکه انجام شده است.

زائرپور افزود: در این مدت مشکل تامین آب روستای کنتر اسماعیل و کلوت بخش بندزرک مرتفع شد.

وی ابراز امیدواری کرد، با حضور زائری به عنوان مدیر امور آبفای بخش بندزرک زمینه خدمات رسانی هرچه بیشتر به مشترکین آب و فاضلاب فراهم شود.

در ادامه این مراسم علی بلاک بخشدار بندزرک با اشاره به خدمات آبفا پس از یکپارچه سازی افزود: کیفیت خدمات در این بخش افزایش چشمگیری داشته که امیدواریم با آغاز فعالیت رسمی امور آبفای بندزرک روند خدمات رسانی نیز بهتر شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سالجاری روند خدمات رسانی در بندزرک متفاوت تر شده است، گفت: به دلیل اقدامات انجام شده، امسال برخلاف سال های گذشته نیاز به آبرسانی سیار نبوده که امیدواریم با تداوم برنامه های پیش بینی شده، مشکلات بخش آب بندزرک در بازه زمانی دو ساله بطور کامل مرتفع شود.

بخشدار بندزرک گفت: جابجایی شبکه آب روستاهای کولغ کاشی، زهوکی، کلوت، کردر و شهر بندزرک در دستور کار قرار گرفته که انجام آن مشکل تامین آب 15 هزار نفر را مرتفع می کند.

وی ابراز امیدواری کرد، با حضور زائری به عنوان مدیر امور آبفای بندزرک روند خدمات رسانی فعلی ادامه داشته باشد.

در پایان این مراسم نیز زائری به عنوان اولین مدیر امور آب و فاضلاب بخش بندزرک شهرستان میناب معرفی شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رفع مشکلات آبی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میناب خدمات رسانی امور آبفای بخش بندزرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،احیاجاهدی در این بازدید از نزدیک موارد و مشکلات تاسیسات فاضلاب سلماس را بررسی و نسبت به رفع آنها دستورات لازم را صادر کرد.  در این بازدید مقرر شد در اسرع وقت تعمیر و اصلاح سیستم دانه‌گیر، سرویس تابلو‌برق دیزل ژنراتور، تعمیر بلوئر‌های معیوب، سیستم گرمایشی، سیستم روشنایی و دوربین‌های حفاظتی در دستور کار امور آب و فاضلاب سلماس قرار گیرد. در این بازدید امیدنژاداسد سرپرست امور آب و فاضلاب سلماس نیز با یادآوری مسائل و مشکلات بخش بهره‌برداری فاضلاب اظهار داشت: در سال گذشته با استفاده از مشارکت‌های مردمی، ۱/۵ کیلومتر شبکه فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث شده است.

دیگر خبرها

  • کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد
  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • تمامی چاه‌های آب باید استاندارد باشند
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است