Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزاد حسینی مدیرتوزیع برق شمال سنندج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت:با هدف کاهش خطرات احتمالی، استانداردسازی شبکه و رفع حریم‌های احتمالی، ساماندهی شبکه برق روستای خلیفه ترخان از توابع بخش حسین آباد شهرستان سنندج آغاز شد.

او در ادامه درباره میزان سرقت کابل‌های مسی برق و خسارتی که این مساله به شبکه برق منطقه وارد میکند افزود: قطعا"جایگزین کردن کابل‌های آلومینیومی، میزان سوء استفاده سارقان سیم‌های مسی را کمتر خواهد ساخت زیرا اکنون کابل آلومینیومی جذابیت کمتری برای سارقان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرتوزیع برق شمال سنندج بیان کرد: اصلاح ۱۷۰۰ مترشبکه فشارضعیف هوایی به کابل خودنگهدار، اصلاح شبکه روشنایی معابر، اصلاح سیستم ارت وهمچنین تعویض ۲۶ اصله تیربتنی را از جمله اقدامات صورت گرفته درراستای ساماندهی شبکه برق روستا عنوان کرد.

حسینی در ادامه خاطرنشان کرد:برای اصلاح شبکه برق سیم مسی این روستا به کابل خودنگهداردرمجموع یک میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال ازمحل اعتبارات داخلی شرکت هزینه شده است.

او در پایان اضافه کرد:بخشی ازمشکلات برق روستا شامل ضعف ولتاژ، فرسودگی شبکه، رفع حریم وعدم تقسیم صحیح بار از این طریق مرتفع شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت برق وزارت نیرو شبکه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان گفت: فراهم بودن امکانات زیر ساختی و زمین‌های حاصلخیز موجب رغبت اهالی به زندگی در این روستا شده است.
مرادی همچنین از اجرای طرح هادی در ۳۷۱ روستا با اعتبار ۴ هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
به گفته وی، از ۸۰۱ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی روستایی در استان ۵۶ درصد مقاوم سازی شده است.

دیگر خبرها

  • آب‌شرب شهرک سوخته امامزاده ابراهیم شفت پایدار شد
  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد