Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس بر استراتژی توام با تولید محتوا در کیفی‌سازی برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت و معدن استان فارس، ایزدی در  کارگروه اصناف و بازاریان استان مبنی بر بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، توجه به حماسه و ارزش‌ها ضرورتی غیرقابل انکار است بنابراین رویکرد این کارگروه  این باشد که ارزشها و افتخارات به نسل آینده منتقل گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی بیان کرد: تشکیل کمیته‌های مختلف توسط سایر تشکل‌ها و ادارات زیرمجموعه این کارگروه، جهت  تدوین  برنامه‌ها،  اثربخشی  و گستردگی بالای برنامه‌های تخصصی  و شاخص ، بررسی ابعاد گسترده موضوع دفاع مقدس و نیز خروجی آن به کارگروه جهت برنامه‌ریزی مدون عملیاتی و اجرایی، از ویژگی‌های این کارگروه است.
ایزدی ادامه داد: در این راستا در تمام ادارات  صمت  شهرستانی، تشکلهای بخش خصوصی، واحدهای تولیدی،  صنعتی، معدنی، تجاری و اصناف  استان، برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با محوریت تاکید بر فضای مجازی در اطلاع‌رسانی بهتر و بیشتر، کیفی‌سازی  محتوا و  برنامه‌های انتقال دستاوردهای دوران دفاع مقدس به نوجوانان و جوانان  تشکیل می شود .
رئیس سازمان صنعت و کعدن فارس با تاکید بر استراتژی  توام با تولید محتوا در کیفی‌سازی برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس افزود: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری جهت  تحقق شعار "جهش تولید" یکی از سیاست‌های اجرایی و محورهای اصلی چهلمین سالگرد دفاع مقدس، تاثیر دفاع مقدس بر بیداری اسلامی و حوزه مقاومت، یکپارچگی و هم‌افزایی در برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس، تدوین و انتشار دستاوردهای دفاع مقدس، بهره‌مندی از ظرفیت و مشارکت فعال تمامی تشکلها  واحدهای تولیدی ، تجاری  و اصناف و بازاریان، توجه به کیفیت بخشی و فراگیری برنامه‌ها با استفاده از شیوه های نوین و سمت و سو دادن برنامه‌ها است.
ایزدی با تشریح ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سازمان صمت گفت :  با توجه به شرایط حساس و بحران کرونایی کشور و استان امسال ویژه برنامه‌های دفاع مقدس با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و بهره گرفتن از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌ای و فضای مجازی  با کیفیت محتوایی مناسب و در خور شاًن همه مردم شریف استان و سلحشوران هشت سال دفاع مقدس،  تولید  و خدمت مردم  عزیز  به خصوص جوانان عرضه می شود.
  جانشین سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) نیز در این جلسه ابراز امیدواری کرد: با بهره‌گیری از ظرفیتها و امکانات ایجاد شده در حوزهای مختلف صنعتی، معدنی،  تجاری ،  اصناف و بازاریان، بتوانیم چهلمین سالگرد دفاع مقدس را به نحو مطلوب گرامی داشته و آنچه که در هشت سال دفاع مقدس رقم خورده و گنجینه بزرگی  از ارزش‌های متعالی را ایجاد نموده  است، به نسل جوان انتقال دهیم.
سیامک صادقی با تاکید بر ایجاد استراتژی  موثر در معرفی ظرفیتها ، رشادتها و فعالیتهای دفاع مقدس افزود: نمود شاخص و اثرگذار اقتدار ایران اسلامی مرهون مقاومت  ۴۲ ساله  انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس به عنوان یک دانشگاه و راهبرد اساسی در مقابله با  قدرتهای پوشالی است.
صادقی با تاکید بر اینکه ضرورت دارد مسوولان در کارگروه اصناف و بازاریان استان فارس  پیگیر برنامه‌های ابلاغی باشند، یادآور شد: تأثیر دفاع مقدس بر تمامی ابعاد جامعه از جمله اقتصادی، فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی باید برای همه بیان و از ظرفیت فضای مجازی در تبیین آن استفاده شود.

انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس صنعت معدن ایزدی برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اصناف و بازاریان کیفی سازی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن کارگر عصر دوشنبه در جلسه‌ای را که با حضور استاندار گلستان برگزار شد، با بیان اینکه همه مردم از هر قوم، زبان و دینی در دفاع مقدس سهم داشتند، اظهار کرد: هیچ فردی نمی‌تواند دفاع مقدس را انحصاری کند چرا که همه اقشار جامعه در آن نقش داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه باید ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس را به نسل امروز انتقال دهیم، افزود: این داشته باید به عنوان میراث از آن نگهداری شود تا در اختیار آیندگان قرار گیرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور گفت: اگر چه به نقش بانوان در دوران دفاع مقدس زیاد پرداخته نشده است اما باید گفت نقش این قشر از جامعه کمتر از مردان نبود و نباید آن را به فراموشی سپرد.

وی یادآور شد: تا کنون اقدامات خوبی از سوی استان گلستان برای حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس صورت گرفته است که بسیار مورد توجه است.

کار گر از افتتاح پنج موزه دفاع مقدس در پنج استان کشور خبر داد و اظهار کرد: این پروژه امسال در سالروز عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر در استان‌هایی چون گلستان، لرستان، گیلان، زنجان و قزوین به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 6098778

دیگر خبرها

  • شهرداری قم در مسیر تغییر ریل / کیفی‌سازی فضای شهری در اولویت قرار گرفت
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • کتاب‌هایی که اگر فیلم شوند، پرفروش می‌شوند
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها