Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@22:30:49 GMT

عضویت 30 هزار داوطلب در هلال احمر کرمان

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۴۹۸۶

عضویت 30 هزار داوطلب در هلال احمر کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه اساس کار ما داوطلب‌محور است گفت: بیش از ۳۰ هزار نیروی داوطلب تاکنون به عضویت این جمعیت درآمده‌اند.

به گزارش جماران، رضا فلاح شامگاه شنبه در آیین افتتاحیه نخستین نمایشگاه و نشست های تخصصی مدیریت بحران پدافند غیرعامل امداد و نجات با اشاره به اینکه اساس کار جمعیت هلال احمر داوطلب محور است، افزود: بیش از ۳۰ هزار نیروی داوطلب به عضویت جمعیت هلال احمر کرمان در آمده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر در حوادث طبیعی متولی امداد و نجات است، خاطرنشان کرد: تلاش در توسعه کمی و کیفی در فعالیت های متنوع جمعیت هلال احمر، از اهداف این نهاد مردمی محسوب می‌شود و مقوله پیشگیری، کاهش خطر، آمادگی، بازیابی و بازتوانی از وظایف جمعیت هلال احمر است. 

فلاح به‌کارگیری جدیدترین و کارآمدترین تجهیزات، فناوری و منابع انسانی متخصص را به عنوان سرمایه اصلی در جمعیت هلال احمر معرفی کرد و گفت: تسکین آلام بشری، تامین احترام انسان ها و کوشش در راستای برقراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پایدار میان ملت‌ها و همچنین حمایت از زندگی و سلامت انسان ها بدون در نظر گرفتن هیچگونه تبعیض میان آنها از اهداف مهم جمعیت هلال احمر است. 

وی افزود: جمعیت هلال احمر این نهاد غیردولتی متکی بر فعالیت های داوطلبانه مردمی است تا در ارائه خدمات به نیازمندان و آسیب دیدگان تاثیرگذار و پایدار به وظایف و فعالیت های خویش باشد. 

وی با اشاره به نقش خیران هلال احمر در پیشبرد اهداف جمعیت هلال احمر عنوان کرد: بهره گیری هرچه بیشتر از توان و حمایت خیرین در تامین نیازهای اولویت دار و تحقق ماموریت های اصلی هلال احمر در حوادث و بلایا و کمک به محرومین جامعه از جمله فعالیت هایی است که با کمک توان و حمایت بنگاه های اقتصادی می توان انجام داد.

اخبار مرتبط آموزش و توزیع اقلام بهداشتی مقابله با کرونا در ۲۵ گرمخانه سطح تهران توسط سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا داوطلبان جمعیت هلال احمر هلال احمر کرمان سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تماشای رودخانه فصلی در دهستان لانو از توابع بخش درح شهرستان سربیشه جان مرد ۵۵ ساله را گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، محمدعلی کاوسی با بیان خبر فوق اظهار کرد: بنابر گزارش مرکز هماهنگی و کنترل عملیات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، امروز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت، گزارشی مبنی بر غرق شدن یک مرد ۵۵ ساله از دهستان لانو، بخش درح شهرستان سربیشه در رودخانه فصلی دریافت شد.

وی گفت: بلافاصله یک تیم از هلال احمر سربیشه برای جست‌وجوی جسد فرد مذکور به محل اعزام و نسبت به بیرون آوردن جسد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: این مرد روستایی از بالای سیل‌بند در حال تماشای جاری شدن رود فصلی بود که در اثر سرخوردگی پا، به داخل رودخانه افتاده است.

کد خبر 750891

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه