Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان اعلام کرد که شکست‌خوردگان عرصه سیاست، چاره‌ای ندارند که چشم امید به قدرت ملیِ نهاده در اراده مردم گشایند و با قطع امید از تفکر کدخداپرستی، کمی خداترس و خداپرست شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دامغان، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان به‌دنبال  نامه یکی از سیاسیون به رهبر معظم انقلاب - که به خطا نوشته شد- بیانیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی به فضل الهی و از مسیر منتهی به همت ملی با پشتوانه مردم با گذر از هشت سال دفاع جانانه و به‌جای گذاردن خاطرات باشکوه از 213 هزار شهید و ده‌ها هزار جانباز، ایثارگر و آزاده حاصل آمد و با نگاه جامع و مؤثر رهبری در عهد امام راحل و مقام معظم رهبری با وجود خشونت مطلق استکبار و فشارهای مبتنی بر زیاده‌خواهی با اعمال نفوذ و البته تسلیم منفعلانه تعدادی از دلباختگانِ ناباور که بدعهدی گرگ‌صفتان را مثل همیشه فراموش کرده بودند در قالب تصنعی برجام نافرجام و دزدی‌های عنان‌گسیخته و رانت‌های هدفمند و مدیریت بعضاً نابخردانه و بسیاری از دغدغه‌های پرشمار، مسیر خود را به سمت کمال و توسعه پیش راند.

تشییع حاج‌قاسم، خود انقلاب دیگری شد

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در ادامه این بیانیه آورده است: یاران انقلاب طی این مسیر، نقاط عطف را به خون نگاشتند و تشیع حاج‌قاسم، خود انقلابی شد تا مردم برای چندمین مرتبه، میل و علاقه و ایمان و ارادت خود به انقلاب را معرفی کنند و چه افسوس آنان که در فرار به جلو، قلم به‌دست شده‌اند؛ از مردمی مایه می‌گذاردند که اساساً در میدان دیدشان قرار ندارند.

تمام کج‌تابی‌های امروز، حاصل توجه نکردن به منویات رهبری است

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بازه سیاسی از حیات به ظاهر قبیله‌ای در قالب حزب‌های فعال در ایران، تابع عملکرد دولتمردان همان عهد بوده که با اقبال و ادبار ملی روبه‌رو می‌شوند و در کمال ناباوری، خفتگان عرصه سیاست که گاهی پهلو به پهلو می‌شوند؛ فرصت را مغتنم می‌شمارند تا قلمی به خطا در دست بگیرند و ساده‌ترین کارها را با ادعای مسخره در شفقت و مهربانی بنویسند و کرامات خود را به خوردن انگبین و اعلام شیرینی آن به رخ قبیله عشق بکشند؛  غافل از آنکه تمام کج‌تابی‌های امروز، حاصل توجه نکردن به منویات و رهنمودهای همان صاحب عنوانِ نامه کذایی شماست که بنا به ذات مهرمند و الهی حتی در بسیاری از کم‌توجهی‌های دولتمردان با اشاره معنوی خود، مردم را به حمایت دعوت کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: سر در آبشخور اجنبی و دل در گرو کدخداداشتن و اصالت‌های ملی را به نسیان سپردن و وعده‌های بسیاردادن و خلف وعده‌ها را ندیدن، رانت‌های قدرت را چیدن و اموال ملی را به غارت بردن و بی‌بندباری اقتصادی را به حکم «من هم صبح جمعه فهمیدم»  همه در بند نگاه شما به انتخاب‌هایی بود که شرافت ملی را خدشه‌دار کرد و حالا امروز با کدام توجیه عاقلانه، قلم به‌دست گرفته‌اید و دایه مهربان‌تر از  مادر شده‌اید و اساساً با کدام منطق از مردمی که عزادار بی‌کفایتی‌های هم‌ریشان و همدستان چون تو هستند، دفاع می‌کنید.

ملت بازیچه نیستند

در بخشی از این بیانیه تأکید شده است: حافظه تاریخی ملت ایران در اوج شعورمندی تعریف می‌شود؛ بنابراین بازی را به غلط به سمت خود طراحی نکنید که این ملت، بازیچه نیست و جنس فعالیت‌های گرگ را دید و با همت شهیدان، صدام را به سکوت نشاند و نیز گرگ‌های در لباس بره را دید و به پویایی شهیدان ترور و هسته‌ای و دفاع از حرم به سردمداری سیدالشهدا مدافعان حرم، سپهبد سلیمانی آنان را نیز مغبون کرد. این مردم در برابر هرزگی‌های اقتصادی و فقر ملی در اقتصاد آزرده و جولان دزدان طبقه‌بندی شده در ایجاد رانت‌های خانوادگی و کمبودها و گرانی‌ها و خط فقری که بی‌مهابا ترسیم شد؛ تاب آوردند و امروز بی‌خرد، نامه می‌نویسید تا سنگ را به دریای کمال، اشارت برید! شرمتان باد.

کمی خداترس و خداپرست شوید

در ادامه این بیانیه آمده است: بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به اعتبار حضور فرهیختگان و بسیجیان حقوقدان، مراتب اعتراض خود را به بی‌کفایتی نامه‌نگاران اعلام می‌دارد و معتقد است مردمِ در تعریف و تراز انقلاب و جمهوری اسلامی همان مردم پایبند به اصول و هواخواه رهبری و اعتلای ملی و اهتزاز پرچم کشور در جای جای جهان امروز هستند.

استادان بسیجی در واحد دانشگاهی دامغان با اعلام حمایت قاطع از سکاندار اعتبار و اعتدال نظام، مقام معظم رهبری، اعلام می‌کنند که شکست‌خوردگان عرصه سیاست، چاره‌ای ندارند که با اعتنا به قدرت امروز قوه قضائیه در کنار پویایی و اعتبار امروز قوه مقننه، چشم امید به قدرت ملیِ نهاده در اراده مردم گشایند و با قطع امید از تفکر کدخداپرستی، کمی خداترس و خداپرست شوند.

انتهای پیام/4117/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: برجام عرصه سیاست کدخدا بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بیانیه آمده عرصه سیاست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی صبح امروز جمعه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان راسک که با حضور مسؤولان و اقشار مختلف مردم منطقه انجام شد، افزود: از وظایف جدی و مهم مسؤولان در همه سطوح، استفاده درست از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم است.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای پیدایش خود همواره مورد هجوم جدی دشمنان اسلام قرار گرفته، آنها تمام تلاش خود را کردند تا این حرکت ارزشمند مردم ایران را متوقف کنند.

شفائی تصریح کرد: دشمن تمام ظرفیت خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آورد، آنها به دنبال این بودند تا مردم را نسبت به گذشته انقلاب اسلامی پشیمان و وضعیت حال را نامناسب و آینده را ناامید کننده جلوه دهند، اما به فضل الهی و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و همت همه مردم و خدمتگزاران آنها، علیرغم شبهات فراوان، پخش پیوسته دروغ‌های گسترده و القائات بی پایه و اساس به اهداف پلید خود نرسیدند.

وی افزود: روزگاری، آمریکا یکه تاز همه عرصه‌ها در جهان بود اما امروز شما شاهد هستید که چه وضعیتی را پشت سر می‌گذارد.

وی بیان کرد: آمریکا هرروز منفعل‌تر از گذشته می‌شود و شما می‌بینید شرایط آمریکا در عرصه‌های مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی و امنیتی چگونه است.

شفائی تصریح کرد: امروز پرچم اسلام و انقلاب در ایران و جغرافیای اسلام با افتخار بر افراشته شده و دشمنانی که به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم بوده و هستند، خود در حال زوال و نابودی هستند.

شفائی تصریح کرد: روزگاری آمریکا با تحریم، جنگ، کودتا و فشار حداکثری گمان می‌کرد که می‌تواند کار انقلاب اسلامی را تمام کند اما خواب آنها تعبیر نشد و امروز ایران اسلامی با قدرت مسیر خود را طی می‌کند.

شفائی در پایان خاطر نشان کرد: مردم این منطقه مردمانی بسیار انقلابی هستند و امیدواریم این شهرستان با همت و تلاش مسؤولین و مردم به توسعه و پیشرفت قابل قبولی برسد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم، از زحمات سرهنگ پاسدار «محسن جهانتیغ» تشکر و سرهنگ پاسدار «ابراهیم باغبانی» به عنوان فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد.

کد خبر 6095673

دیگر خبرها

  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • سردار شکارچی: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی باید آرایش تهاجمی بگیرند