Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@02:21:49 GMT

سوختگی شدید جان مدافع زاگرس را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۵۵۱۶

سوختگی شدید جان مدافع زاگرس را گرفت

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، حیاتی، دبیر انجمن حامیان طبیعت زاگرس یکشنبه پانزدهم تیر گفت: مرحوم مختاری جوان داوطلب مدافع طبیعت بود و با از خودگذشتگی برای فرونشاندن آتش‌سوزی کوه‌های فهلیان در روستای پل فهلیان در حالیکه مشغول خاموش کردن آتش بود دچار سوختگی شد و شامگاه گذشته در بیمارستان سوختگی امیر المومنین(ع) شیراز جان‌به‌جان آفرین تسلیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان ممسنی نیز در این زمینه گفت: روز چهاردهم تیرماه با اعلام یک مورد سوختگی در پی فرونشاندن آتش در کوه‌های فهلیان و پل فهلیان آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل وقوع حادثه اعزام شد و جوان ۳۱ ساله به نام محمدجوادمختاری که داوطلب مدافع طبیعت بود و در پایش و فرونشاندن آتش‌سوزی همکاری داشت اما دچار سوختگی وسیع از نوع درجه ۲ شده بود را به بیمارستان ولیعصر(عج) ممسنی منتقل کردند.

داوود ایوبی افزود: باتوجه به وخامت حال عمومی مصدوم، تقاضای اعزام با بالگرد توسط بیمارستان گردید و در ساعت ۱۴:۳۴ توسط بالگرد اورژانس ۱۱۵ وی از نورآباد به بیمارستان سوختگی امیر المومنین(ع) شیراز اعزام شد.

فرماندار ممسنی در تشریح آخرین وضعیت آتش‌سوزی کوه‌های منطقه فهلیان هم گفت: با تلاش‌های انجام شده، بخش بزرگی از این آتش کنترل شده ولی برخی قسمت‌ها با حضور نیروهای مردمی و امدادی فرونشاندن آتش ادامه دارد.

اغلب آتش‌سوزی‌های فارس به علت سهل‌انگاری در مرتع‌داری رخ می‌دهد

وی یاد آورشد: برای دو نفر مظنون احتمالی آتش‌سوزی  در منطقه فهلیان پرونده قضایی تشکیل شده است.

شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد در فاصله ۱۴۵کیلومتری از شیراز مرکز استان فارس واقع شده است.

کد خبر 528122 برچسب‌ها استان‌ فارس روستا حوادث - آتش سوزی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: روستای استان فارس روستا حوادث آتش سوزی فرونشاندن آتش آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود

 رئیس روابط عمومی فرمانداری ری گفت: دود گسترده در آسمان ری ناشی از آتش سوزی در انبار کارتن در محدوده بیمارستان هفت تیر است.

مسعود ترکاشوند در گفت‌وگو با تسنیم، درباره آتش‌سوزی گسترده انبار در شهر ری گفت: دود گسترده در آسمان شهر ری ناشی از آتش‌سوزی در یک انبار کارتن بود که به دلیل تعطیلی کارخانه و اطلاع دیرهنگام به آتش‌نشانی گسترش یافته است.

وی افزود: آتش‌نشانی پس از اطلاع از وقوع حادثه بلافاصله در محل حاضر و اقدام به اطفای حریق کرده است.

رئیس روابط عمومی فرمانداری ری در ادامه گفت: تا این لحظه اطلاعی از میزان خسارات احتمالی در انبار نزدیکی بیمارستان هفت تیر نداریم و بلافاصله پس از کسب اطلاع اعلام خواهد شد.

جلال ملکی سخنگوی آتش‌نشانی تهران نیز درباره حادثه حریق در انبار شهر ری گفت: ساعت 18:54 عصر امروز در یک مجتمع انبارداری در نزدیکی بیمارستان هفت تیر شهرری یک مورد آتش سوزی گسترده به وقوع پیوست که بلافاصله 5 ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: انبار مسقفی با مساحت حدودی 500 متر و فضای باز هزار متر که محل نگه داری کارتن، اسپری و عطر و لوازم یدکی دوچرخه بود، به صورت کامل شعله‌ور شده اما آتش‌نشانان از سرایت آتش به انبارهای مجاور جلوگیری کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: در نزدیکی محل حریق انبارهای متعدد کالا و کانتینرهای نگه داری کالا ‌وجود دارد اما در حال حاضر عملیات شعله زنی در حال انجام و شرایط تحت کنترل است.

وی تصریح کرد: در محدوده مسقف این انبار انفجارهای زیادی شنیده می‌شود که احتمالا ناشی از انفجار اسپری، عطر و ادکلن است که باعث تخریب سقف‌ها شده است. این حادثه تاکنون خسارت جانی و مصدومیت در پی نداشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بایدها و نبایدها هنگام آتش‌سوزی منزل آتش‌سوزی در دو انبار راه آهن

دیگر خبرها

  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهر ری (فیلم)
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • (ویدئو) آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری
  • آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • (ویدئو) تصاویری از آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری
  • تصاویری از آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس