Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی علی نژاد که در مجمع انتخاب رئیس چهار سال آینده فدراسیون ووشو حضور داشت در مورد انتخاب صدیقی گفت: آقای صدیقی در تمام این سالها کنار ما بوده و ۱۱ سال مسئولیت روابط بین الملل را عهده دار بوده است. در یک سالی هم که در تای چی در خدمت شان بودیم منشا تحولات بود. شناخت خوبی از مجموعه ووشو دارد و با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم رابطه خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افود: امیدوارم با حمایت اعضای مجمع بتواند در مسیر سختی که قدم گذاشته موفق باشد. از آقای خسروی هم تشکر می کنم به خاطر زحماتی که برای ووشو در دوران سرپرستی کشید. تشکر هم می کنم از نامزدهای محترم که در مجمع حضور پیدا کردند. 

رئیس پیشین فدراسیون ووشو که ۱۳ سال این مسئولیت را برعهده داشت گفت: فکر می کنم این داستان انتخابات را امروز باید پایان یافته تلقی کنیم. ما به رای های صد درصدی در ووشو عادت داریم چرا که چهار دوره اینطور بود. پرونده انتخابات بسته شد و از امروز به آینده فکر می کنیم. در ووشو دیدگاه های مختلفی وجود دارد.

علی نژاد ادامه داد: تجربه جدیدی برای ووشو خواهد بود بعد از سالها. خواهش من این است که اقلیت به رای اکثریت احترام بگذارد و هم اکثریت حقوق اقلیت را رعایت کند. خوشبختانه آرا منفی است و کسی دنبال این نباشد که کی به کی رای داده است. 

معاون وزیر ورزش خاطرنشان کرد: از آقای صدیقی می خواهم در مسیری که فدراسیون در این سالها حرکت کرده ادامه بدهد و طوری رفتار کند که در چهار سال آینده بازهم مجمع به او رای بدهد. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم از این فدراسیون حمایت خواهد داشت. این رشته به واسطه مدال آوری در بازیهای آسیایی مورد حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک خواهد بود. لازمه این اتفاق همکاری و همراهی همه بزرگواران است. 

کد خبر 4966251

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی علی نژاد امیر صدیقی فدراسیون ووشو تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا فدراسیون کشتی تیم ملی فوتسال ایران والیبال فوتسال تیم فوتبال فولاد خوزستان کمیته ملی المپیک لیگ برتر فوتسال فرهاد مجیدی اتحادیه جهانی کشتی لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۵۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در این گردهمایی گفت: برنامه ریزی برای توسعه ورزش محلات و بردن ورزش به محل تجمع مردم از اهداف این همایش است.

خلیلی افزود: به دنبال انجام ورزش در تمام نقاط کمتر توسعه یافته و حاشیه نشین، روستا‌ها و شهر‌های مختلف هستیم.

وی افزود: طرح ورزش و مردم هم از طرح‌های مهم امسال در وزارت ورزش و جوانان است تا از طریق آن نشاط عمومی در جامعه افزایش یابد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: در مرحله اول این طرح ۱۵هزار سالن ورزشی در کل کشور آزادسازی خواهد شد و روزی ۴ ساعت به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفته و ۶هزار مربی آموزش دیده در این طرح ورود می‌کنند و خدمات رایگان ورزشی را به مردم ارائه خواهند داد.

دیگر خبرها

  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد
  • هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ