Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@22:35:46 GMT

نمایشگاه بورس، بانک و بیمه برگزار نمیشود

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۵۷۱۲

نمایشگاه بورس، بانک و بیمه برگزار نمیشود

خبرگزاری آریا - نمایشگاه بورس، بانک و بیمه پس از رفع مخاطره کرونا برگزار میشود.
به گزارش خبرگزاری آریا ، یاسر فلاح، مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس گفت: در راستای همراهی با تلاشگران بخش بهداشت و سلامت کشور در مواجهه با بیماری کرونا، اخذ دیدگاه جمعی از مشارکت‌کنندگان در این رویداد و استعلام نظر رییس محترم سازمان بورس و اوراق بهادار، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه امسال برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس شورای اطلاع‌رسانی بازار سرمایه ضمن بیان مطلب فوق گفت: موضوع برگزاری این رویداد ابتدا در شورای مشورتی نمایشگاه مطرح شد که بر مبنای نتایج بررسی‌های صورت گرفته، توقف فرآیند برگزاری نمایشگاه در اولویت قرار گرفت. سپس این موضوع در شورای اطلاع‌رسانی بازار سرمایه (مدیران روابط عمومی ارکان و شرکت‌های تابعه سازمان) مطرح شد که اعضای این شورا نیز موافق برگزاری نمایشگاه در شرایط کنونی نبودند.
وی افزود: این دیدگاه‌ها به رئیس سازمان منتقل شد که ایشان نیز نظر به عدم برگزاری نمایشگاه دادند.
فلاح ابراز داشت: مهم‌ترین دلیل این تصمیم شرایط اعلامی از سوی ستاد ملی مقابله با کروناست. این ستاد با برگزاری نمایشگاه های تخصصی بدون حضور عموم مردم موافقت کرده است. این در حالی است که نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با حضور عموم مردم برپا می شود. در نمایشگاه‌هایی از این دست، اصل بر رفت و آمد اشخاص و مراجعه به غرفه‌های مختلف است که این موضوع مخاطرات ناشی از بیماری کرونا را بیشتر می‌کند.
وی افزود: از طرف دیگر، تعدادی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه نیز عنوان کردند حضور حداکثری بازدیدکنندگان برای شرکت‌های حاضر در رویداد اولویت است و رعایت پروتکل‌های بهداشتی موجب کاهش مخاطب می شود و ایم موضوع مطلوبیت فاینکس 2020 را کاهش می‌دهد.
مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس همچنین عنوان داشت: توجه داشته باشید در سطح بین‌المللی نیز نمایشگاه سایبوس به عنوان رویدادی بزرگ در صنعت مالی امسال برگزار نمی‌شود و این شرایط مختص کشور ما و فاینکس 2020 نیست.
یاسر فلاح در پایان عنوان داشت: تلاش ما بر آن است که با همکاری مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه، رسالت توسعه فرهنگ سهامداری را در قالب آنلاین و در فضای مجازی به انجام رسانیم.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برگزاری نمایشگاه اطلاع رسانی بانک و بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز ۱۲ اردیبهشت ماه با حضور جمع کثیری از کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان،جشن بزرگداشت هفته کارگر برگزار و از مقام کارگر تجلیل شد.

در این مراسم که در محل سالن همایش های شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد، مهندس محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، دکتر اسکندری رئیس هیات مدیره، مهندس مرادی عضو هیات مدیره شرکت، معاونان،مدیران،کارشناسان و جمع کثیری از کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان حضور داشتند.

جشن بزرگداشت مقام کارگر به مناسبت هفته کارگر و با حضور هنرمندان استانی و ملی برگزار شد و در ادامه از کارگران نمونه و همچنین اساتید نمونه مدیریت آموزش در شرکت فولاد اکسین خوزستان تجلیل به عمل آمد.

فولاد اکسین خوزستان‌تنها تولید کننده ورق های عریض و آلیاژی در خاورمیانه و یکی از هشت تولید کننده این محصول در جهان است که به همت کارگران و متخصصان خود توانسته به چنین جایگاهی دست پیدا کند

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • برگزاری نمایشگاه‌ها عامل مهم رونق اقتصاد است
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست
  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد